به گزارش صفیر گیلان؛ – فرمانده انتظامی شهرستان فومن از کشف یک هزار و ۷۵۰ عدد قرص روان گردان ،شلیک پلیس فومن به کلاهبردار حرفه‌ای و دستگیری سارق منزلدر این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در تشریح این خبر ها گفت: در پی کسب اخبار […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان؛ – فرمانده انتظامی شهرستان فومن از کشف یک هزار و ۷۵۰ عدد قرص روان گردان ،شلیک پلیس فومن به کلاهبردار حرفه‌ای و دستگیری سارق منزلدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در تشریح این خبر ها گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و خرید و فروش اقلام دارویی غیرمجاز و اعتیادآور در یکی از اقامتگاه‌های مسافری سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فومن قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی ۲ نفر از فروشندگان اصلی قرص‌های روان گردان شدند افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در محل دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این اقامتگاه یک هزار و ۷۵۰ عدد انواع قرص‌های روان‌گردان به همراه ۲۰ عدد انواع آمپول غیرمجاز کشف شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان فومن در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت: پلیس با هوشیاری تمام اجازه نخواهد داد هیچ نقطه‌ای از جامعه برای سوداگران امن باشد.

شلیک پلیس فومن کلاهبردار حرفه‌ای را زمین‌گیر کرد
فرمانده انتظامی فومن از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم با شلیک پلیس مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” گفت: در پی وصول حکم جلب متهم کلاهبردار ۲۹ ساله که چندین مرحله در حین دستگیری متواری شده بود روز گذشته توسط تیم عملیات ویژه پلیس فومن به ضرب گلوله دستگیر شد.
این مقام انتظامی افزود: این متهم که سوار یک دستگاه خودرو بود با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که خودروی وی با شلیک چند تیر ماموران متوقف شد.
وی اظهارداشت: متهم که عرصه را برخود تنگ دید از خودرو پیاده و مجدداً اقدام به فرار کرد که به علت عدم توجه به هشدار پلیس به سمت وی تیراندازی و از ناحیه پای راست مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه حال مزاجی متهم خوب است خاطرنشان‌کرد: قانون‌گریزی پایدار نخواهد بود و قانون‌شکنان در هر حال به دام پلیس خواهند افتاد.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در فومن
همچنین فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” محسن جعفرزاده ”  در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان فومن، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها متهم ۳۱ ساله را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی متهم در منزلش دستگیر شد ادامه داد در بررسی فنی پلیس سارق دستگیر شده به ۵ فقره منزل در فومن اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند.