اختصاصی/صفیر گیلان؛فرماندار فومن در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان که پیش از ظهر امروز (۷/۱۱/۹۷) در محل فرمانداری برگزار شد گفت:بنده ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب به خانواده شهدا و مدیران و مردم از رواسای ادارات برای گزارش برنامه های تدوین شده این ایام تقدیر می کنم. فرماندار فومن با اشاره به اینکه ما در […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرماندار فومن در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان که پیش از ظهر امروز (۷/۱۱/۹۷) در محل فرمانداری برگزار شد گفت:بنده ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب به خانواده شهدا و مدیران و مردم از رواسای ادارات برای گزارش برنامه های تدوین شده این ایام تقدیر می کنم.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه ما در ایام دهه فجر و جشن چله انقلاب بیش از ۶۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر۴۶ میلیارد تومان به بهره برداری  می رسانیم گفت: این پروژه ها در غالب عمران روستایی و شهری ،اسفالت ،آب رسانی،روکش،و احداث بلوار ، دیوار حفاظتی،در حوزه اقتصادی هم در صنایع چوب ،آب معدنی ،تجهیز اراضی،اصلاح هندسی،سد لاستیکی،طرح بوم گردی و برق رسانی و روشنایی مسیر شهرستان است.

قاسم نژاد تصریح کرد؛ در کنار این پروژه ها ما بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی  را برای ایجاد وحدت و انسجام اجتماعی با حضور اقشار مردمی داریم گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی و نشست بصیرتی و یادواره شهدا و سخنرانی ها مناسب با این ایام تدوین شده است.

image_2019_1_27-1_29_20_562_zOx image_2019_1_27-1_30_36_462_ckU

فرماندار فومن تاکید کرد؛ برخی از پروژه ها با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود که از جمله سد لاستیکی است که با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی تعدادی از جمله پروژه مهم است.

ایشان خواستار شد تا برنامه های افتتاح به درستی و با ایام فاظمیه هم خوانی داشته و تبلیغات محیطی  به درستی انجام شود.

تفکرات ناب پشت نظام را با افکار پوچ زیر سوال نبریم

قاسم نژاد با اشاره به ماندگاری نام و یاد شهدایی که جانانه و با نثار جان خود از کشور دفاع کردند گفت: پایداری انقلاب حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهدا و پدران و مادران آسمانی است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با  فراز و نشیب  فراوان ماندگار شد چون متصل به انقلاب ولی عصر (عج) بوده گفت: ملت ما تحریم و فشارها را در تمامی عرصه ها تحمل و در مقابل جنگ های نابرابر ایستادگی نمودند.

فرماندار فومن به برنامه های وسیع تدارک دیده شده توسط دشمنان در فضای مجازی در غالب تحریم و تهدید و … اشاره و افزود: ملت ما با آگاهی در مقابل دشمنان در قطع شاهرگ حیاتی ملت ایران و اسلام و انقلاب ایستادند.

ایشان به شعار امروز دشمن که در غالب همراه بودن با مردم است اشاره و افزود: اگر چه افکار  و مشکلات متفاوت  در طی این سالها  داشتیم ولی به بیش از ۸۰ درصد اهدافمان رسیدیم و این یک موفقیت بزرگ است  و نباید بگذاریم نظام به زیر سوال برود.

قاسم نژاد  به مشکلات اقتصادی مردم در حال حاضر اشاره و افزود: مردم ما علارغم داشتن مشکلات پشتیبان نظام و ولایت هستند و نیاز است مدیران با قدرت و شدت به کارسازندگی ادامه دهند .

وی خواستار شناسایی برنامه ریزی دشمنان در این ایام شد و گفت: بسیاری از کشور های تازه به دوران رسیده در مقابل ما قد علم کردند و با پول می خواهند نظام را تغییر دهند و خود را ابرقدرت نشان دهند.

فرماندار فومن با بیان اینکه امروز ملت جهان به تاسی از نظام ما علیه ظلم به پا خواستند گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب در گفتمانها و در تریبون با پختگی مطالب را مطرح و هدایتگری کنیم.

وی خواستار شد تا مدیران کنار یکدیگر باشند و اگر خطا و لغزشی هم هست ان را بزرگنمایی  و پیراهن عثمانی نکنند و یقه همدیگر را نگیرند.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه مجلس و دولت  رای مردم را دارد گفت: ما رهبری قدرتمند  داریم که بالی سر نظام هست  و نباید در اعمال نظرها سلایق شخصی و حزبی  و گروهی را بکار گیریم .

 

وی خواستار شد تا به عنوان شهروند و دلسوز نظام در ژله انقلاب پخته تر از همیشه  کنار هم باشیم و تفکر ناب که پشت نظام بوده را با افکار پوچ  زیر سوال نبریم و پایه های خودمان را به دست خود تضعیف نکنیم و ایجاد ناامیدی در بین مردم رواج نداریم که این نا امیدی حس اهتماد مردمی را که خود به نظام رای دادند را از بین می برد.

 تنظیم/زلیخا صفری