به گزارش  صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) بزرگ ترین بعثت در دنیای بشر است اظهار کرد: انقلاب اسلامی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد و پایه قدرت های سلطه گر را به […]

 به گزارش  صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) بزرگ ترین بعثت در دنیای بشر است اظهار کرد: انقلاب اسلامی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد و پایه قدرت های سلطه گر را به لرزه انداخته است.

وی به پاسخگو نبودن نظام سرمایه داری در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا کرده است و اکنون توان داخلی ایران اسلامی در دنیا می درخشد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه تمدن سازی اسلامی براساس انسان سازی از اهداف بلند انقلاب است، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت ها در عرصه های مختلف اما هنوز تا رسیدن به قله ها فاصله داریم.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: زمانی که رزمندگان ما در جبهه ها حضور داشتند دشمن به دنبال ورود در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه قدرت های سلطه گر جهانی تلاش کردند تا تمدن سازی اسلامی محقق نشود، بیان کرد: امام(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری توانستند با درایت انقلاب را در مسیر اصلی هدایت کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمن در مخدوش کردن جایگاه مقام معظم رهبری به عنوان ستون خیمه جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی از ابر رهبری برخوردار است که نقشه های غرب و شرق را می شناسد و آن را خنثی می کند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان در مسیر اصلی خود حرکت می کند، خاطرنشان کرد: دشمن نمی خواهد انسان هایی که با روحیه جهادی و دلسوزانه کار می کنند، در عرصه حضور داشته باشند.
وی به یارگیری دشمن در میان تاثیرگذاران جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال سرمایه گذاری روی افراد تاثیرگذار عمیق در جامعه است.
امام جمعه رشت با تاکید براینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید از نفوذی های دشمن ترسید، اظهار کرد: برخی از افراد ناخواسته در خدمت نفوذی ها قرار می گیرند.
آیت الله فلاحتی با تسریح براینکه نسبت به آینده جامعه اسلامی امیدوار هستیم، اظهار کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی با حدود ۸۰۰ هزار نفر رزمنده توانستیم شاخ قدرت های سلطه گر بشکنیم و اکنون دارای میلیون ها نفر دلداده پای کار نسبت به انقلاب داریم.
وی به حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دی ماه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: امروز مطالبه دانشجویان حفظ ارزش هاست و باید این مطالبه گری را حفظ کنیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دلدادگان دین خدا باید در ارکان نظام اسلامی باشند، تصریح کرد: کسانی که در ارکان نظام قرار دارند باید به دنبال خدمت به دین خدا باشند و خود را فدای این راه کنند.
آیت الله فلاحتی، انسان سازی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دست دراز کردن به بیرون از مرزها از اهداف انقلاب اسلامی نبود.
وی با اشاره به اینکه بناست جامعه ای به پا کنیم پاکان در راس جامعه باشند، اظهار کرد: فراز و نشیب ها مانع انحراف از مسیر انقلاب نمی شود.
امام جمعه رشت به اداره جامعه اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: ایران اسلامی با داشتن چنین رهبری نه تنها منطقه بلکه دنیا را اداره می کند.
آیت الله فلاحتی تصریح کرد: امیدواریم در فراز و فرودها افرادی که می خواهند در صحنه باشند، اهداف این حرکت را فراموش نکنند.