به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی فرماندار شفت با اشاره به اینکه دولت برای ارتقای شاخص برخورداری شهروندان از آب شرب سالم برنامه دارد افزود : طرح بزرگ آبرسانی به شفت  (پروژه موسوم به غرب نزدیک) که آب باکیفیت بستر  ماسوله رودخان را به این شهرستان می رساند ۱۵.۵ کیلومتر طول دارد و برای اجرای آن […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی فرماندار شفت با اشاره به اینکه دولت برای ارتقای شاخص برخورداری شهروندان از آب شرب سالم برنامه دارد افزود : طرح بزرگ آبرسانی به شفت  (پروژه موسوم به غرب نزدیک) که آب باکیفیت بستر  ماسوله رودخان را به این شهرستان می رساند ۱۵.۵ کیلومتر طول دارد و برای اجرای آن بالغ بر ۱۱ میلیارد  تومان از محل صندوق توسعه ملی برای آن درنظر گرفته شده که هم اکنون در حال اجرا و نیازمند تسریع در روند عملیات عمرانی است.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه با پیگیری های مستمر ، مبانی فنی و طراحی شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شفت در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصویب شده و  در انتظار  دریافتردیف اعتباری طرح است افزود : جبران عقب ماندگی های زیرساختی و عمرانی شهرستان شفت نیازمند تلاش مضاعف مدیران ذیربط است.

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در شهرستان شفت است افزود : اشرافیت بر وظایف سازمانی و تعامل با سایر دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم باید همواره مورد توجه یک مدیر موفق قرار گیرد .

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان ،  باید زبان گویای دولت باشند و گزارش کار و برنامه های مردم را با بهره گیری از رسانه ها به مردم اطلاع رسانی نمایند افزود : دولت پیشانی نظام و خدمات دولت همان دستاوردهای نظام است .

در پایان این نشست از زحمات فراز فرخ فر قدردانی و بهزاد نوربخش به عنوان مدیر امور آبفای شهرستان شفت معرفی شد . نوربخش پیش از این رییس اداره آبفای پره سر در  شهرستان رضوانشهر بود .