به گزارش  صفیر گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه همایش آغاز ۲ هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم همواره یک توفیق بوده و در این راستا از کسانی که در بخش‌های مختلف جهت حل مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی گام برداشتند، تشکر می‌کنم. فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از […]

به گزارش  صفیر گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه همایش آغاز ۲ هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم همواره یک توفیق بوده و در این راستا از کسانی که در بخش‌های مختلف جهت حل مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی گام برداشتند، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه سردار حزنی در رفع محرومیت زدایی در گیلان گفت: ما گیلانی ها قدر دان گوهر هایی که داریم را نداریم و  سردار حزنی در درجه اول خدمت به مادر دارد و من به این  خدمت  گذاری به والدین را در ایشان از نزدیک دیدم.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:سپاه با شدت و قدرت دنبال محرومیت زدایی است و  حل تمامی مشکلات  با این نهاد انقلابی است.

و ی افزود: علارغم تمام تهدیدات که  از جانب دشمن سپاه را در بر می گیرد  ولی سپاه در تمام  ماموریت ها حضور پر رنگ دارد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه در تمام طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگز تماشاچی نبوده و نیست گفت:سپاه خط رهبری است و هر کس در خط رهبری است و  مجموعه‌ای که خط فکری آن به بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب نزدیک باشد به سپاه نیز نزدیک است و سپاه هیچ نگاه جهت‌داری به احزاب ندارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه سیاسی نیز در مقابل مشکلات سکوت نمی‌کند افزود: سپاه همواره با توجه به دستور آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، کار و اقدامات تمیز و فرهنگی را با رعایت قوانین به نتیجه می‌رساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۹۹ درصد فعالیت‌های فرهنگی کشور با همت نیروهای حزب‌اللهی انجام می‌شود گفت: ما معتقدیم که محرومیت نباید در کشور نهادینه شود و سپاه در برابر مشکلات متعدد مردم سکوت نمی‌کند و در این راستا با مجلس و دولت رایزنی‌ها را انجام  و تاکید بر برقراری عدالت اجتماعی دارد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه برخی افراد می‌گویند سپاه دولت دوم است در صورتی که این چنین نیست افزود: سپاه نباید بگذارد به عشایر سخت بگذرد. فاصله طبقاتی امروز با منحل شدن جهاد سازندگی جهاد  زیاد و روستاها نابود شد .

وی سپاه را کمک حال دولت ها خواند و گفت: کشاورزی و تولید  در روستاها به علت برخی کم کاریها امروز یا نابود شده و یا در حال نابودی است و نیاز است که ما بیشتر ورود کنیم.

وی به مشکلات متعدد ۳ هزار خانواده  فاقد خانه در گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از خانواده‌ها امروز حتی مسکن ندارندو حتی در این جمعیت محروم از خانه افراد معلول و ناتوان جسمی نیز حضور دارند که ما نیازمند یاری خیران بزرگ نیز هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ،سپاه در ساخت هزار واحد مسکن محرومان امسال با کمک کمیته امداد  و خیران را داشته گفت: ،حل مشکلات کشور دست مردم و سپاه ساماندهی  و با کمک دولت اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: در خصوص محرومیت زدایی فعالیتهای زیادی انجام شده است که امیدواریم با انجام این پروژه ها از مهاجرت روستاییان جلوگیری کنیم.

سردار عبداله پور با اشاره به اینکه درگیری و تبعیض به نفع مستضعفین نیست چون اولین  ضربه را قشر ضعیف جامعه می خورد گفت:مردم ۳۰میلیارد سال گذشته پول برای رفع محرومیت زدایی گذاشتند و  بچه ها در بسیج سازندگی از رودخانه و پل رفتند و خانه سازی کردند.،

وی در پایان خواستار شد تا مشکلات محله با مردم همان محله حل  شود و مسئولان و سردار حزنی نیز کمک خواهد نمود.

امروز در  این همایش با حضور استاندار ضمن قدردانی از ۲۰ جهادگر نقش آفرین در اجرای ۴ هزار و ۷۰۰ طرح محرومیت زدایی گیلان ، عملیات اجرایی ۲ هزار و ۴۰۰ طرح جدید در مناطق محروم استان آغاز شد.

در این همایش همچنین از زحمات دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  سردار حزنی توسط استاندار گیلان و فرمانده سپاه استان تقدیر به عمل امد./زلیخا صفری

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????