صفیر گیلان/زلیخا صفری؛آیت الله رمضانی شامگاه شب گذشتهدر یادواره سرداران و ۴۰۰  شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان فومن با اشاره به اینکه امروز  نیاز است یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارم و  افکار ، واقعیت زندگی و اهداف شهدا  را برای جوانان به روشنی روشنگری کنیم گفت:عدالت در نظام سیاسی امروز  بخاطر برخی کم کاریها […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛آیت الله رمضانی شامگاه شب گذشتهدر یادواره سرداران و ۴۰۰  شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان فومن با اشاره به اینکه امروز  نیاز است یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارم و  افکار ، واقعیت زندگی و اهداف شهدا  را برای جوانان به روشنی روشنگری کنیم گفت:عدالت در نظام سیاسی امروز  بخاطر برخی کم کاریها گم شده است .
وی در خصوص تحلیل در حوزه چهل ساله نظام جمهوری اسلامی  که گام اول توسط  خبرگان  برداشته شده اشاره و افزود: با این تحلیل ما  راهکار چهل ساله دوم رادر بیانیه کمیته اندیشه ورز در علم و فن اوری و مراحلی که طی شد و مراحلی که طی نشد خبرگان در دستور دارد  که این تحلیل به زودی عرضه می شود.

آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با بیان اینکه  انقلاب معادلات فکری استکبار  را به لحاظ عدم تحقق دینی  در جهان باطل کردگفت: اگر شهدا نبودند ما دست اوردی نداشتیم.

میشل فوکو  از جمله جامعه شناسانی بود که اعتقاد داشت  هیچگاه انقلابی رخ نمی دهد  افزود: انقلاب این نظریه را باطلکرد و با ارائه فهم جامع از یک  انقلاب  مردم طالب ارزشهای دینی شدند.

وی افزود:نظام بعد چهل سال پایبند ارزشهاست و امنیت  و توکل فضیلت اخلاقی هم بر این اصل است که امام تاکید بر جامعه توحیدی بر مبنی حق دارد  و بیانیه خبرگان  سرشار از اموزه دین و اسلام است .

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بحث امروز استکبار را  جداسازی دین از سیاست دانست و گفت: حکومت مهدوی بر این نگاه است تا برای رسیدن به امنیت و فضیلت رهنمودهای امام را سر لوحه قرار دهیم.
ایشان به قبل انقلاب اشاره و افزود: سیاست قبل انقلاب سیاست خفه کننده بود در حالی که امروز با بروز و ظهور انقلاب مردم ما سیاسی ترین مردم دنیا  و … شکل انقلاب ۹۸درصد مورد تایید حضور گسترده پر معنا و پر متن مردم است.

آیت الله رمضانی به اسیب های امروز جامعه اشاره و گفت :ما دستاوردهای عظیم علمی در حوزه خدمات و  علمی داریم و در برخی حوزه ها  جز ۳و۴ کشور  برتر دنیا هستیم و اگر به این فرصتها توجه نکنیم آسیب می شود.

وی اظهار کرد ؛امروز برای امنیت ما بهترین ها را داریم شهدای مدافع حرم ، و این در حالی است که امروز دنیا نگرانی از تروریست دارد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری ریختن خون شهدا را که پاکترین خون بودند و در مقابل چالش بلند شدند بسیار ارزشمند خواند و گفت: امروزه امنیت دست اورد نظام است این یک رکن نظام است و با اعتماد سازی و خدمات رسانی این رکن تقویت و نباید خدشه دار شود.

وی جانفشانی و فدا شدن را  عامل امنیت امروز کشور خواند و گفت: برای برقراری امنیت طبق گفته دانشمندان باید عده ای فدا شوند و شهدا فدا شوندگان امنیت هستند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد یاس و نامیدی و نامنی دلار ها خرج کرد و اگر چه امروز تک تک ایرانی ها وظیفه حفظ امنیت را دارندگفت:ما از صفر شروع و هیچ مدل سیاسی از گذشته نداشتیم که کپی کنیم و فقط تجربه کردیم.

آیت الله رمضانی انسان را موجود معنی دار خواند و افزود؛  امروز دو جریان مطرح یک جریان ناب انقلاب و جمهوریت بر مبنی اسلامیت و مرجع و پناهگاه برای حرکت ازادی بخش است که جوانانی مثل شهید بابک نوری که سینه سپر کردند تا انقلاب که برای مستضعفان دنیاست برای همیشه جاوید بماند و ما  حرکت و  رویش از این نو کم نداریم.
ایشان با اشاره به اینکه رهبر  انقلاب امروز به اینده خوش بین و اینده نظام و غلبه بر استکبار امیدواری تمام مسلمانان است گفت: رهبر تاکید بر  کار مضاعف و احساس خستگی نکردن را دارند و همه ی اقشار در نهضت خدمت رسانی دنبال جریان اقتدار اسلام گرایی باشند.

ایشان در بخشی دیگر با بیان اینکه ۹۰درصد رسانه جهان در تیم صهیونیست است گفت: دنیا در مقابل این جریان اسلام گرایی ایستاده  و ما نیازمند مقابله ستیزی با استکبار هستیم.
ایشان با اشاره به اینکه امروز قرار داد ۱۱۰ میلیاردی توسط استکبار امضا می شود گفت: تلاویو و صهیونیست این قرار داد را برای چپاول ثروت مسلمانان  در سطح گستره انجام می دهند.
ایشان به بیانات رهبری در خصوص تاکید رهبری که مبلغان و  سیاسیون انقلابی تکلیف دارند بیانیه  خبرگان رهبری دهند افزود:بعد اخلاق و معنویت  در نظام اسلامی محور اصلی است که در وکلا و مسئولان و قوه قضایه و مقننه سرامد و تحقق اخلاق و معنویت احیا شود.

وی اظهار کرد؛امروز توکل ایثار و از خود گذشتگی باید
در تک تک افراد نهادینه شود تا   آنهایی که ایران را مرجع خود می دانند با اعتماد به نفس و اعتماد به خود الگوی خویش داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاق و معنویت با بخش نامه و نامه بروکراسی و با شعار به وجود نمی اید گفت: باید از خود شروع کنیم  در هشت سال دفاع مقدس
شهدا  راه سد ساله رابا  معرفت و اخلاق  و درک بالا رفتند و باید دنبال انها باشیم.
آیت الله رمضانی اظهار کرد؛در چل دوم انقلاب اخلاق و معنویت و  عدالت  و ارمان انبیا  را در مبارزه با فساد  سر لوحه قرار دهیم و مسئولان باید سرمداران مبارزه با فساد اختلاص تبعیض باشند.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری در چله انقلاب عدالت اهداف ما بود  ولی در عدالت کم کاری کردیم در فساد مالی هر که باشد باید جدی برخورد شود زیرانظام سیاسی نیازمند عدالت است و نگاه و فکر اصلاح شود .

ایشان تصریح کرد؛حضور مردم نظام را بیمه کرد  و انقلاب باید به سمت تمدن اسلامی در جهان برود و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در  نرم افزار تمدن اسلامی جایگاه ویژه دارد.