به گزارش صفیر گیلان؛نخستین همایش «دستبوسی مادران» همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) عصر جمعه در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد. در این همایش ۳۰۰ دانش آموز و به همراه مادران خود حضور داشتند. مهمانان ویزه این همایش نیز فرمانده سپاه ناحیه فومن، سرپرست اداره آموزش […]

به گزارش صفیر گیلان؛نخستین همایش «دستبوسی مادران» همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) عصر جمعه در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

در این همایش ۳۰۰ دانش آموز و به همراه مادران خود حضور داشتند. مهمانان ویزه این همایش نیز فرمانده سپاه ناحیه فومن، سرپرست اداره آموزش و پرورش، آیت الله قربانی مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت (ره) فومن که در این مراسم از مادر شهید «احمد عاطف» و خواهران سرداران شهید نظری و مرآت تجلیل به عمل اومد و در پایان دانش آموزان به دستان مادر خود بوسه زدند.

2129004_236

مدیر دبیرستان شاهد شهدای ادبی فومن در این مراسم با اشاره به اینکه این همایش حرکتی نمادین و ارزشی است، اظهارکرد: وظیفه آموزش و پرورش تنها تعلیم و تربیت نیست بلکه باید به دانش آموزان مهارت خوب زندگی کردن را بیاموزد.

بشیر حیدری با بیان اینکه برگزاری همایش دستبوسی مادران در راستای آموزش ارزش های فرهنگی به دانش آموزان است، گفت: قطعا آموزش مهارت‌های زندگی در راستای زندگی بهتر به دانش آموزان کمک می کند.

وی با اشاره به شخصیت بالای حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: ایشان اسوه و الگوی همه زنان دنیا به ویژه زنان و مادران مسلمان و ایرانی است.

مدیر دبیرستان شهدای ادبی فومن در ادامه با تأکید براینکه این همایش با هدف معرفی و شناخت بیشتر دانش آموزان با صفات و ویژگی فردی و اجتماعی این بانوی گرامی اسلام است، گفت: آشنایی و شناخت بیشتر ائمه اطهار به زندگی آینده دانش آموزان کمک می کند.

همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر