صفیر گیلان؛ در آستانه حضور حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت به استان گیلان و شهرستان لاهیجان جلسه شورای اداری این شهرستان به عنوان جلسه هماهنگی این سفر ساعت ۲۲شبانگاه جمعه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد. میرغضنفری؛موضوع پسماند و زباله در لاهیجان مهمترین موضوع پیگیری سفر رئیس جمهور  در آستانه […]

صفیر گیلان؛ در آستانه حضور حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت به استان گیلان و شهرستان لاهیجان جلسه شورای اداری این شهرستان به عنوان جلسه هماهنگی این سفر ساعت ۲۲شبانگاه جمعه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

میرغضنفری؛موضوع پسماند و زباله در لاهیجان مهمترین موضوع پیگیری سفر رئیس جمهور

 در آستانه حضور حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت به استان گیلان و شهرستان لاهیجان جلسه شورای اداری این شهرستان به عنوان جلسه هماهنگی این سفر ساعت ۲۲شبانگاه جمعه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در این جلسه اظهارداشت: مردم لاهیجان به عنوان تنها شهرستان در این سفر میزبان ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در روز چهارشنبه می‌باشند که امیدواریم میزبان خوبی برای مقامات لشکری و کشوری باشیم و از مزایای آن، شهرستان برخوردار شود.

سید اسماعیل میرغضنفری افزود: لاهیجان به دلیل گذشته درخشان فرهنگی و میزبانی های خوبی که در ادوار گذشته از روئسای جمهوری و مسئولان کشوری داشته است، در این سفر نیز میزبان هیات دولت است و از سویی هم انتظارات زیادی وجود دارد و استنباط بر این است که استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان بعمل آید.

وی با اشاره به اینکه این سفر فرصتی برای شهرستان ایجاد می شود که باید از آن به خوبی به نفع مردم این شهرستان استفاده شود، تصریح کرد: این سفر به شهرستان لاهیجان و دیدار مردمی ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی فرصتی خوبی است تا آورده آن به همه مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه با سابقه ای که وجود دارد در این سفر علاوه بر اعتبارات که به استان اختصاص می‌یابد، شهرستان لاهیجان نیز اعتبارات ویژه میزبانی این سفر برخوردار خواهد شد.

وی با ابلاغ سلام و پیام استاندار گیلان به مردم شهرستان لاهیجان اظهارداشت: دکتر سالاری استاندار گیلان نوید دادند که در سفر ریاست جمهوری بخشی از اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام و ناتمام و موضوعاتی که شهرستان مبتلابه آن است برخوردار خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان گفت: در سفر هیات دولت، ۲۴ساعت شهرستان لاهیجان در کانون اخبار جهان قرار خواهد گرفت و در این مدت تمامی تحرکات، رفت و آمدها و موضع گیری ها روی آنتن است که باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی یادآورشد: امروز با دشمنی هایی که استکبارجهانی با ایران دارد و همه کفر در مقابل ایران ایستاده است و می خواهند ثابت کنند که مردم علیه دولت و نظام هستند، می‌بایست همه اقشار وحدت خود را حفظ کنند و با استقبال از ریاست جمهوری از این امتحان پیروز بیرون بیاییم.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از این دولت حمایت می‌کند و اگر در جایی کم کاری دیده می‌شود همه در این نقص سهیم هستیم و باید بدانند که همه مشکلات برعهده دولت نیست.

وی ادامه داد: موضوعاتی نظیر طرح فاضلاب شهری و روستایی شهرستان، پسماند و زباله، منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، طرح های نیمه کاره مانند مجتمع فرهنگی در این سفر از سوی مسئولان پیگیری می شود.

وی به مسئولان ادارات و سازمان ها توصیه کرد: در این هفته نباید از خدمات رسانی مردم غافل شد و به بهانه سفر ریاست جمهوری و هیات دولت مردم از خدمات رسانی روزانه ادارات محروم شوند و حضور مسوولان پای کار ضروری است.

وی تاکید کرد: همه این سفرها، آمدن ها و رفتن ها برای خدمت به مردم است و هیچ کوتاهی در خدمت رسانی به بهانه جلسات و هماهنگی با سفر ریاست جمهوری پذیرفته نیست و تجربه هایی که از گذشته وجود داشته گاهی در این زمینه به شکل های مختلف کوتاهی وجود داشته است.

میرغضنفری در پایان یادآورشد: به همه امکانات اداری شامل منابع انسانی و لجستیک برای هماهنگی این سفر نیاز است و هر نوع امکاناتی که ابلاغ می شود باید در اختیار هیات دولت قرار گیرد تا این سفر به شایستگی به پایان برسد.

آشنایی با شهرستان لاهیجان مهمترین دستاورد  سفر رئیس جمهور به گیلان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه میدان گیل بعد از ایام نوروز آغاز به کار خواهد کرد اظهار کرد: خوشبختانه با قراردادی که با پیمانکار بسته‌شده میدان گیل بعد از عید افتتاح می‌شود ضمن اینکه اورژانس هوایی در لاهیجان راه‌اندازی شده است.

وی یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به شهرستان لاهیجان را آشنایی با این منطقه دانست و گفت: شهرستان لاهیجان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی به لحاظ کشاورزی، گردشگری و صنعت است که در سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان مورد بازدید و آشنایی روحانی قرار خواهد گرفت.

ذبیح نیکفر با اذعان به اینکه بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا تعطیل نخواهد شد تصریح کرد: بیمارستان ۲۲ آبان تبدیل به یک مرکز آموزش فنی تخصصی خواهد شد که متخصص و فوق تخصص از داخل و خارج کشور برنامه‌های بازآموزی را در لاهیجان خواهند داشت.

وی با اشاره به رهایی فاضلاب بیمارستان سیدالشهدا در مزارع کشاورزی بیان کرد: بارها عده‌ای گفته‌اند که نیکفر بیمارستان سیدالشهدا را تعطیل کرده درحالی‌که اخیراً تصفیه‌خانه این بیمارستان راه‌اندازی شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حل موضوع پسماند و فاضلاب شهرستان لاهیجان تصریح کرد: مهم‌ترین معضل شهرستان لاهیجان موضوع پسماند است که در سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان مطرح و امیدواریم این موضوع قابل‌حل باشد.

نیکفر با بیان اینکه مطالعات کمربندی لاهیجان پایان‌یافته است اظهار کرد: با تلاش و برگزاری جلسات متعدد توانستیم مطالعات کمربندی دوم لاهیجان را پایان و به‌زودی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

سرهنگ عزیزی،پلیس با خودروهایی که باعث ایجاد ترافیک شود برخورد می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان نیز با بیان برای حل مشکل ترافیک در هنگام سفر رئیس‌جمهور باید تمهیداتی اندیشیده شود اظهار کرد: هر زمان مقامی به شهرستان می‌آید عده‌ای با ماشین شخصی به دنبال کاروان راه خواهند افتاد که باعث ترافیک می‌شود و امیدواریم این مشکل حل شود.

سرهنگ رسول عزیزی با اشاره به اقدامات قانونی با پارک خودروهای پلاک دولتی گفت: مشکل دیگر ما خودروهای پارک شده پلاک دولتی هستند که اگر در روزهای آتی مشاهده شوند با آن برخورد خواهیم کرد.

شهرستان لاهیجان ۱۵ اسفندماه میزبان سفر رئیس‌جمهور به گیلان است که در این سفر چند پروژه عمرانی در چند شهرستان به‌صورت هم‌زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.