به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ اعضای جدید هیات مدیریه باشگاه شهرداری فومن با حضور محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن معرفی شدند. در این دیدار فرماندار فومن از اعضای هیات مدیره جدید تیم شهرداری که از پیشکسوتان ورزش و افراد شناخته شده شهر می باشند تقدیر کرد و گفت: از بازیکنان، کادر فنی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ اعضای جدید هیات مدیریه باشگاه شهرداری فومن با حضور محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن معرفی شدند.

در این دیدار فرماندار فومن از اعضای هیات مدیره جدید تیم شهرداری که از پیشکسوتان ورزش و افراد شناخته شده شهر می باشند تقدیر کرد و گفت: از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم شهرداری بابت زحماتی که برای تیم کشیده اند نیز تقدیر و تشکر کرد.

قاسم نژاد اضافه کرد: بنده به عنوان نماینده دولت در قبال این تیم احساس وظیفه می کنم و تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت و تسهیل در امورات این تیم انجام خواهم داد.

فرماندار فومن تصریح کرد: در حال حاضر تیم دارای انسجام بوده، در حالی که در ابتدای فصل بازیکنان لباس متحدالشکلی نداشته و حتی دریافتی برخی از آنها در حد صفر بود. اما امروز شرایط تیم روز به روز در حال بهتر شدن است. ما هم دوست داریم تا کمک حال شما باشیم تا این تیم بتواند به بقاء خود در آینده امیدوار باشد.

قاسم نژاد با بیان اینکه ورود پیشکسوتان و افراد معتمد شهر جهت مدیریت صحیح تیم بسیار حائز اهمیت بوده یادآور شد: این امر نوید بخش روزهای خوب و موفق خواهد بود. نداشتن دغدغه مالی بازیکنان کمک می کند تا با روحیه مضاعف در میادین ورزشی حضور پیدا کنند که در این راستا مدیریت جدید برنامه ریزی خوبی برای تیم خواهد داشت.

فرماندار فومن در ادامه افزود: برخی از افراد در این شهر چون خواسته هایشان تامین نشده خواهان عدم نتیجه گیری و حتی نابودی تیم هستند تا بتوانند در شبکه های اجتماعی انتقاد کرده و همه دلسوزان و زحمتکشان تیم را زیر سوال ببرند.جمعی که توسط آقای پورمحسن به عنوان هیات مدیره انتخاب شده همگی از پیشکسوتان و معتمدین این شهر هستند و بخش زیادی از این وظیفه سنگین بر عهده آقای سمیع می باشد. ایشان و دیگر دوستان فقط و فقط برای کمک به تیم وارد این عرصه شده و توان مواجهه با فضاهای مسموم احتمالی در شهر را دارند. زیرا از افراد سالم انتخاب شده و هیچ نفع شخصی برای آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما علاقمندیم نه فقط در فوتبال بلکه برای کل ورزش شهرستان گام های موثر برداریم و در این راه از آبرو و اعتبارمان خرج می کنیم. همچنین در کمیته برنامه ریزی شهرستان، برخی از اعتبارات را برای اداره ورزش و جوانان در نظر خواهیم گرفت.

در انتهای این مراسم، احکام هیات مدیره تیم شهرداری فومن به آقایان معین سمیع، مسعود مرآت، ساسان شفیع پور، وحید قاضی متقی، کیوان خوش اخلاق، سیامک احمدزاده و محمد دلشاد تقدیم شد.

photo_2019-03-04_20-59-35 photo_2019-03-04_20-59-06 photo_2019-03-04_20-59-21 photo_2019-03-04_20-59-25 (1)