صفیر گیلان؛حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری همزمان آغاز سال جدید، اظهار کرد: امسال این طرح در ۲۴۴ بقعه متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود. وی افزود: هدف از برگزاری این طرح که چند سالی است توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و همزمان با سال نو برگزار می‌شود ترویج فرهنگ […]

صفیر گیلان؛حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری همزمان آغاز سال جدید، اظهار کرد: امسال این طرح در ۲۴۴ بقعه متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح که چند سالی است توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و همزمان با سال نو برگزار می‌شود ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی و توجه بیشتر به بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی – مذهبی و گردشگری است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به حضور ۳ هزار نفر از اعضای هیئت‌های امنا و خادمان رسمی و افتخاری به مسافران و میهمانان نوروزی خدمات رسانی می‌کنند، گفت: ۲۰ مبلغ نیز به بقاع متبرکه اعزام می‌شوند.

وی برپایی خیمه‌های معرفت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح عنوان و بیان کرد: برگزاری مراسم تحویل سال نو، خدمات مشاوره‌ای، برگزاری نماز جماعت، ادعیه و پاسخ و رفع شبهات دینی از مهم‌ترین برنامه‌های برپایی خیمه‌های معرفت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، افزود: راه اندازی ایستگاه همه واقف باشیم، غرفه کودکان، چند رسانه‌ای، ایستگاه سلامت در ۱۱ بقعه و ویزیت رایگان و عرضه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی تصریح‌کرد: سال گذشته ۲ میلیون مسافر از خدمات طرح آرامش بهاری در گیلان بهره مند شدند.