به گزارش صفیر گیلان؛ وزیر ورزش و جوانان، که همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان سفر کرده امروز در جلسه شورای اداری شهرستانهای رضوانشهر و  ماسال حاضر و در جمع مدیران و مسئولان این شهرستانها مطالبی را بیان نمودند.   آئین افتتاح استخر ورزشی کوثر ماسال دقایقی پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان، فرماندار […]

به گزارش صفیر گیلان؛ وزیر ورزش و جوانان، که همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان سفر کرده امروز در جلسه شورای اداری شهرستانهای رضوانشهر و  ماسال حاضر و در جمع مدیران و مسئولان این

شهرستانها مطالبی را بیان نمودند.

 image_2019_3_6-11_55_29_561_Zje image_2019_3_6-11_52_47_300_pmD image_2019_3_6-11_54_14_714_wjw

آئین افتتاح استخر ورزشی کوثر ماسال دقایقی پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان، فرماندار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در شهر ماسال برگزار شد.

وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح خط راه آهن رشت -قزوین که در زمان استانداری وی در سال ۸۱ کلنگ خورده بود، افزود: افتخار داریم همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری ۲ استخر ورزشی شهرسیتا ن ماسال و سیاهکل را مجموعا به ارزش ۶۰ میلبیون ریال به بهره برداری برسانیم.

شایان ذکر است عملیات اجرایی این استخر که ازسال  ۱۳۸۶ آغاز شذه بود در زیربنایی به مساحت ۱۵۰۶ متر مربع و با اعتبار ریالی ۲۵ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات استانی صورت پذیرفته است.

پیش از این نیز اولین استخر ورزشی شهرستان ماسال در سفر گذشته دکتر روحانی به استان گیلان و با حضور دکتر گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان افتتاح شده بود.