به گزارش صفیر گیلان؛ درحالیکه معاندین در تلاش بودند که سفر استانی رئیس جمهوری به استان گیلان را به حاشیه بکشانند با استقبال باشکوه مردم حالا حاشیه سازی رسانه های معاند علیه دولت وارد فاز جدیدی شده است. پیش از سفر روحانی به گیلان عمده تلاش معاندین در فضای مجازی تلاش برای جلوگیری از حضور باشکوه […]

به گزارش صفیر گیلان؛ درحالیکه معاندین در تلاش بودند که سفر استانی رئیس جمهوری به استان گیلان را به حاشیه بکشانند با استقبال باشکوه مردم حالا حاشیه سازی رسانه های معاند علیه دولت وارد فاز جدیدی شده است.

پیش از سفر روحانی به گیلان عمده تلاش معاندین در فضای مجازی تلاش برای جلوگیری از حضور باشکوه مردم در این مراسم بود به نوعی که از هیچگونه تلاشی جهت عدم استقبال مردم از رئیس جمهور فروگذار نکردند و متاسفانه در این مسیر برخی رسانه ای داخلی وابسته به مخالفین دولت نیز هم راستا با ضدانقلاب تلاش کردند که سفر استانی رئیس جمهوری به گیلان که تجلی اراده ملت است را به حاشیه بکشانند.

سرانجام سفر روحانی به گیلان انجام شد و رئیس جمهوری علاوه بر سخنرانی در لاهیجان، بزرگترین پروژه چندسال اخیر گیلان یعنی راه آهن قزوین به رشت را که نقشی کلیدی در اتصال کریدور شمال به جنوب داشته را افتتاح کرد و پس از آن نیز جلسات توسعه، شورای اداری و نشست خبری رئیس جمهوری بدون هیچگونه حاشیه ای برگزار شد و حتی گیلان میزبان دیدار دیپلماتیک رئیس جمهوری با رئیس مجلس عراق نیز بود.

اما ضدانقلاب داخلی و خارجی که انتظار چنین سفری را نداشتند و تیرهای آنها همگی به سنگ خورده است، در جدیدترین سناریوی خود به شیوه ای کاملا ناشیانه و مضحک دست به جعل خبری زده است که حتی کودکان نیز نمی توانند آن را باور کنند و بدون شک با این دروغ شاخدار دیگر نیازی به دروغ سیزده هم نخواهد بود!

هم اکنون برخی کانال‌های خبری مخالف دولت، در حال پخش خبری از سوی یک منبع مشخص از سوی فردی به نام «ژان والژان ۴‏ @A_Jean4» مبنی بر پرتاب لنگه کفش به سمت رییس جمهوری در جلسه شورای اداری گیلان هستند در حالیکه هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد در جلسه ای که تمام میهمانان آن کارمندان دولت و نمایندگان مجلس هستند و به طور زنده از شبکه بین المللی خبر و شبکه استانی باران پخش شده و هزاران چشم آن را دیده اند، چنین اتفاقی افتاده باشد!

این حجم از دروغ پراکنی و کینه توزی بیانگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جنگ رسانه ای دشمن علیه حکومتی است که چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته است و مهمتر از آن این است که در این مسیر نباید فریب برخی چهره های نفوذی که خود را انقلابی جا زده اند اما در باطن نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند، بخوریم.

به نقل از دیار میرزا