صفیر گیلان؛مجتبی شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت در گفت و گویی از فعالیت شبانه روزی گشت اورژانس اجتماعی شهرداری رشت برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان در ایام نوروز خبر داد. شهرستانی افزود: شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ افراد بی خانمان و متکدی را اطلاع رسانی کرده و مجموعه […]

صفیر گیلان؛مجتبی شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت در گفت و گویی از فعالیت شبانه روزی گشت اورژانس اجتماعی شهرداری رشت برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان در ایام نوروز خبر داد.

شهرستانی افزود: شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ افراد بی خانمان و متکدی را اطلاع رسانی کرده و مجموعه شهرداری رشت نیز از طریق اورژانس اجتماعی شبانه روزی نسبت به جمع آوری و انتقال این افراد به سامانکده اقدام خواهد کرد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت تصریح کرد: متکدیان و افراد بی خانمان پس از جمع آوری درصورت دارا بودن خانواده به خانواده خود تحویل و در غیر این صورت با مشارکت دستگاه های مربوطه نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد و همچنین در صورت نیاز ویزیت و درمان آن ها با مکاتبات لازم به صورت رایگان صورت می گیرد.

شهرستانی در پایان از سیاست گذاری و پیگیری های کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت قدردانی کرد.