صفیر گیلان- فرمانده انتظامی فومن گفت: پلیس در ایام نوروز به منظور پیشگیری از سرقت، به طور مستمر از طلا فروشی‌ها بازدید خواهد کرد. سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه طرح تشدید نظارت مستمر بر طلافروشی‌ها در طول ایام قبل از عید نوروز در […]

صفیر گیلان- فرمانده انتظامی فومن گفت: پلیس در ایام نوروز به منظور پیشگیری از سرقت، به طور مستمر از طلا فروشی‌ها بازدید خواهد کرد.
سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه طرح تشدید نظارت مستمر بر طلافروشی‌ها در طول ایام قبل از عید نوروز در سطح شهرستان در حال اجرا است افزود: در این ایام نیروهای پلیس از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا شاهد هیچگونه حادثه‌ای از جمله سرقت نباشیم.
این مقام انتظامی بیان داشت: در حال حاضر تمامی مسؤولان انتظامی شهرستان ملزم شده‌اند به طور مستمر از طلافروشی‌ها سرکشی و ضمن ارائه آموزش‌ها و هشدارهای انتظامی، با موارد مشکوک برخورد کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مغازه‌های طلافروشی باید به سیستم امنیتی مجهز باشند، تصریح کرد: باید در طلافروشی از درب‌های ضد سرقت استفاده شود تا امکان سرقت را کاهش دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با بیان اینکه طلافروشان باید هنگام برخورد با مشتری بیش از پیش دقت داشته باشند، اظهار داشت: در صورتی که فردی رفتار مشکوکی داشت و زیورآلات متعدد را طلب کرد، باید با احتیاط بیشتری با وی برخورد کرد تا از وقوع سرقت پیشگیری شود.