به گزارش صفیر گیلان، عباس اهرابی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اینکه امسال کمیته امداد استان گیلان تلاش کرد تا بخشی از مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش خود را حل کند، اظهار کرد: با کمک و حمایت‌های مردمی و خیران گام‌های خوبی در راستای حل این مشکلات […]

به گزارش صفیر گیلان، عباس اهرابی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اینکه امسال کمیته امداد استان گیلان تلاش کرد تا بخشی از مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش خود را حل کند، اظهار کرد: با کمک و حمایت‌های مردمی و خیران گام‌های خوبی در راستای حل این مشکلات برداشته شده است.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت‌های مردمی و خیران برای کمک به کمیته امداد برای حل مشکلات محرومان، افزود: کمیته امداد بدون کمک‌های مردمی و خیران نمی‌تواند به تمامی مسائل و مشکلات محرومان رسیدگی کند.

اهرابی با اشاره به کمک ۸۰ میلیارد تومانی گیلانیان در سال ۹۷ برای حل مشکلات محرومان، گفت: این میزان از کمک در حالی انجام شده که امسال شاهد بیشترین هجمه از سوی دشمنان علیه نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

وی در ادامه به پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان زکات از سوی مردم استان گیلان نیز اشاره و بیان کرد: زکات پرداخت شده صرف کمک هزینه خرید جهیزیه، درمان، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، آزادی زندانیان، احداث، تعمیر و بازسازی مسکن، معیشت و اشتغال نیازمندان شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین با بیان اینکه در آستانه نوروز بیش از ۵ هزار سبد غذایی نیز در میان نیازمندان توزیع شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۱ میلیارد تومان صدقه و همچنین پنج میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان کمک از سوی مردم استان گیلان به مراکز نیکوکاری شده است.

گفتنی است افرادی که قصد کمک دارند می‌توانند از طریق کد *۸۸۷۷*۰۱۳#، شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی و یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۸۸۷۷ و به صورت حضوری در دفاتر کمیته امداد سراسر استان گیلان کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.