به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو یی با اشاره به وضعیت محورهای ورودی و خروجی و همچنین تصادفات از آغاز طرح نوروزی پلیس، اظهار کرد: تا روز گذشته در زمینه تلفات جاده‌ای با کاهش هفت فوتی شاهد کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان بوده است. وی با بیان اینکه در تصادفات جرحی نیز […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو یی با اشاره به وضعیت محورهای ورودی و خروجی و همچنین تصادفات از آغاز طرح نوروزی پلیس، اظهار کرد: تا روز گذشته در زمینه تلفات جاده‌ای با کاهش هفت فوتی شاهد کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان بوده است.

وی با بیان اینکه در تصادفات جرحی نیز با کاهش ۱۴ فقره تصادف شاهد کاهش ۱۰ درصدی هستیم، افزود: متأسفانه بامداد امروز در محور فومن به ماسوله در محدوده شهر ماکلوان در برخورد یک دستگاه خودروی هیوندای توسان با انحراف به چپ و برخورد با یک دستگاه ال ۹۰ چهار نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه از این تعداد یک فوتی مربوط به خودروی توسان و سه فوتی دیگر مربوط به خودروی ال ۹۰ است، گفت: این حادثه دو مجروح نیز داشته است.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز سفرهای نوروزی سه محور رشت به لنگرود، تالش به آستارا و سنگر به سیاهکل که در سال گذشته بیشترین تصادفات را داشته‌اند شناسایی و اقدامات لازم انجام شده است، بیان کرد: در دو محور اولی این اقدامات به کاهش تصادفات منجر شده اما در محور سوم در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال گذشته اصرار به تخلف یک دستگاه پژو سبب فوت سه نفر شد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به ورود ۴۹۸ هزار خودرو به استان گیلان در روزهای گذشته، گفت: دیروز بیشترین آمار ورود خودرو به گیلان در محور جنوب به شمال (رودبار) با ۵۱ هزار خودرو بوده‌ایم.

وی به گره‌ها و روانی ترافیکی در محورهای استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: در محور جنوبی در محدوده امامزاده هاشم به رشت، محور آستارا در تقاطع و پل خطبه سرا و همچنین کمربندی شهر تالش در محورهای شرقی شاهد تراکم خودروها هستیم.