صفیر گیلان؛محمدرضا نازک کار  اظهار کرد: بر اساس آمارهای دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در سطح گیلان این استان با تردد ۷۵۷ خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته چهارمین استان پرتردد کشور بوده است. وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ هزار و ۵۴۶ خودرو وارد و ۹۰ هزار و ۲۴۰ خودرو نیز […]

صفیر گیلان؛محمدرضا نازک کار  اظهار کرد: بر اساس آمارهای دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در سطح گیلان این استان با تردد ۷۵۷ خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ هزار و ۵۴۶ خودرو وارد و ۹۰ هزار و ۲۴۰ خودرو نیز از استان گیلان خارج شده‌اند، افزود: بیشترین میزان ورودی خودروها از محور آزاد راه قزوین به رشت بوده است.

نازک کار با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی استان گیلان ۷۷۰ هزار و ۷۷۳ خودرو وارد استان شده‌اند، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در زمینه ورود خودروها با کاهش ۶ درصدی به استان گیلان رو به رو هستیم.

وی در ادامه به خروجی ۵۹۸ هزار و ۵۷۱ خودرو از استان گیلان و کاهش ۳.۹ درصدی در این حوزه، بیان کرد: اوج تردد در محورهای استان گیلان از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده و بیشترین میزان خروجی خودرو نیز از محور چابکسر به رامسر به ثبت رسیده است.