به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان فومن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی یک سارق را […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان فومن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی یک سارق را در این پرونده‌ها شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در حین پرسه‌زنی متهم در یکی از خیابان‌ها با خودروی سرقتی دستگیر و به کلانتری ۱۱ فومن منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی کشف شده مقداری اقلام مسروقه، یک جفت پلاک جعلی و مدارک خودرو کشف شد.
سرهنگ جعفرزاده با بیان اینکه خودروی کشف شده به پارکینگ منتقل شد، اظهار داشت: در بازجویی تکمیلی پلیس، متهم به سرقت خودروی دیگر نیز اعتراف کرد و گفت که با نصب پلاک جعلی بر روی خودروی سرقتی، اقدام به سرقت‌های دیگر می‌کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه متهم ۲۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد از شهروندان خواست، از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کرده و اصول امنیتی از قبیل استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را برای به حداقل رساندن امکان سرقت رعایت کنند.