به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان،لشکر عملیاتی ۱۶ قدس و تیپ میرزا کوچک لنگرود که در سالن اجتماعات رشت برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای پاسدار انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان جوینده و پاینده را […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان،لشکر عملیاتی ۱۶ قدس و تیپ میرزا کوچک لنگرود که در سالن اجتماعات رشت برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای پاسدار انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان جوینده و پاینده را گرامی می داریم.

وی، ایام فرخنده ماه شعبان را متعلق به تمام بشریت دانست و افزود: میلاد حضرت ابوالفضل(ع) را نیز به جانبازان و ایثارگران تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت در دنیا و محشور شدن با اهل بیت (ع) را برای آنها داریم.
امام جمعه رشت با اشاره به ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرایش معنوی تمام ملت های مظلوم دنیا به ویژه مردم ایران به این نهاد، بیان کرد: مردمی بودن نخستین شاخصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
آیت الله فلاحتی به دومین شاخصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه مردمی زیسته، مردمی زندگی گرده و در معادلات داخلی و خارجی مردمی مانده است.
وی با بیان اینکه وجود روحیه جهادی ذر مواجهات داخلی و خارجی سومین شاخصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه با رویکردی که داشته در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خوش درخشیده است.
نماینده ولی فقیه در سیل اخیر در ۲۳ استان کشور اشاره کرد و گفت: سپاه برای کمک به مردم در عرصه حضور دارد و این امر کینه قدرت های جهانی را برانگیخته است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به کینه توزی عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: تمام جرم های تاریخ بشر در دو قرن اخیر از عربستان است.
وی، زندگی در سایه رهبری عادل را سومین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: زندگی در سایه حکومت دینی با رهبری عادل و جامع از ویژگی های برجسته سپاه است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایتمداری و ادامه حیات در سایه رهبری را سرلوحه خود قرار داده است، اظهار کرد: ویژگی مذکور توانسته برای سپاه در درون و بیرون از مرزهای کشور درخشندگی ایجاد کند.
آیت الله فلاحتی به خوش درخشیدن سپاه در اجرای پروژه های صنمعتی، کشاورزی و اقتصادی برای خورشیدمنش کردن ملت ایران اشاره کرد و افزود: سال ۹۸ را مقام معظم رهبری رونق تولید نامگذاری کردند ضمن اینکه گرایش مردم به کالای داخلی افزایش پیدا کرده بنابراین باید تقاضای جامعه پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: در سال رونق تولید سپاه در عرصه تولید باید به دولتمردان کمک کند و خود وارد عرصه شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه منفور شدن چهره سپاه نزد دشمنان دین خدا و قلدرهای جهان روز شادی این نهاد است، بیان کرد: خدا را شاکریم سپاه منفور قدرت های ظالم جهانی شده و دشمن مروج و مبلغ سپاه در دنیا شده است.
آیت الله فلاحتی، سپاه را اسکندر ذوالقرنین در دنیای امروز توصیف کرد و گفت: حرکت مذبوحانه دشمن در تروریستی خواندن سپاه مجوزی برای کشتار نیروهای استکباری در سراسر جهان است.
وی با بیان اینکه دشمن می خواهد از درون کشور و بیرون از مرزها به چهره سپاه خدشه وارد کند، تصریح کرد: دشمن برنامه ای سخت تر از جنگ سخت علیه سپاه توطئه چیده و خانواده پاسداران را هدف رفته است.
امام جمعه رشت به طرح و برنامه دشمن برای گفتار، رفتار، تعامل با پدر و مادر و حتی لباس فرزندان جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: عرصه مذکور خطرناک تر از جنگ سخت است.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه دشمن نمی تواند رابطه سپاه و رهبری را از هم جدا کند، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای مسلح در کنار سپاه قرار دارند.
تروریستی نامیدن سپاه مجوزی برای کشتار نیروهای آمریکایی در منطقه
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور ملت ایران را حافظ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آمریکا با بدعتی که در تاریخ سابقه نداشته، سپاه را تروریست نامیده و این امر برای ما پاسداران افتخار است.
سردار محمد عبدالله پور افزود: آمریکا با تروریست نامیدن سپاه مجوز کشتار نیروهای خود در منطقه را صادر کرده و لحظه شماری می کنیم تا اشتباهی در منطقه از آمریکایی سر بزند.
وی با اشاره به حضور پاسداران برای کمک به مردم سیل زده در نقاط مختلف کشور، بیان کرد: امروز چهارمین کاروان کمک های مردمی گیلان به مناطق سیل زده اعزام می شود.