به گزارش صفیر گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان در دیدار با فرمانده سپاه قدس استان با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از همکاری مجموعه سپاه در حل مشکلات محرومان گفت: رفع فقر و توانمندسازی خانوارهای نیازمند از دغدغه‌های مشترک و مهم دو نهاد است که برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم. وی بابیان اینکه کمیته […]

به گزارش صفیر گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان در دیدار با فرمانده سپاه قدس استان با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از همکاری مجموعه سپاه در حل مشکلات محرومان گفت: رفع فقر و توانمندسازی خانوارهای نیازمند از دغدغه‌های مشترک و مهم دو نهاد است که برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

وی بابیان اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند تا با ایجاد شغل پایدار، خانواده‌ها را توانمند سازد افزود: خانه‌دار کردن مددجویان و نیازمندانی که فاقد مسکن هستند و یا از مسکن مناسبی برخوردار نیستند هم یکی دیگر از فعالیت‌های مهم این نهاد است که امیدواریم با همکاری بیش‌ازپیش دستگاه‌های مربوطه و تخصیص اعتبارات بیشتر برای این امر شاهد کاهش خانواده‌های فاقد مسکن در استان باشیم.

اهرابی با اشاره به یاوه‌گویی‌های آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه ایران خاطرنشان کرد: موفقیت سپاه پاسداران در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها موجب هراس و وحشت آمریکا شده و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریست‌ها توسط آمریکا نشانگر جهل رئیس‌جمهور آمریکا است.

 مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه سپاه و کمیته امداد در کنار هم برای فقرزدایی تلاش می‌کنند افزود: برای کاهش محرومیت در استان انتظار می‌رود بیشتر از گذشته از ظرفیت‌های سپاه قدس استفاده شود.

وی همچنین به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم گیلان در ایام عید نوروز برای سیل‌زدگان استان گلستان اشاره کرد و ادامه داد: گیلانیان از پنجم فروردین تاکنون ۵۱۴ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان به هم‌وطنان سیل‌زده خود کمک کردند که این کمک‌ها شامل کمک نقدی و در قالب کالا ازجمله مواد غذایی و آب‌معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، کفش، لباس و سایر لوازم ضروری زندگی بوده که به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد برای حل مشکلات نیازمندان گفت: کارنامه کمیته امداد در بحث مسکن و اشتغال بسیار درخشان است و همگان موظف هستیم تا در این مسیر در کنار این نهاد انقلابی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه سپاه در خدمت محرومان است و از هیچ کوششی برای حل مشکلات نیازمندان دریغ نمی‌کند تصریح کرد: خدمت به محرومان یکی از اهداف مهم حضرت امام خمینی (ره) از زمان تشکیل نظام اسلامی بود، گفت: ما موظف هستیم برای تحقق کامل این هدف تمام ظرفیت و تلاش خود را به کار بگیریم.

 سردار عبدالله پور بابیان اینکه هدف از تشکیل نیروی قدس تنها مسئله نظامی نبوده و یکی از اهداف مهم ما دفاع از حق مظلوم و چگونگی مبارزه با استکبار است افزود: خدمت به محرومان یکی از اهداف مهم حضرت امام (ره) از تشکیل نظام اسلامی بود و ما موظفیم برای تحقق کامل این هدف تمام ظرفیت و تلاش خود را به‌کارگیریم.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به‌قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی توسط آمریکا گفتآمریکا با قرار دادن نام سپاه پاسداران در بین گروه‌های تروریستی درواقع ملت ایران را تروریست خوانده و این مسئله اوج دهن‌کجی به ملت ایران است و قطعاً پاسخی محکم دریافت می‌کند.

وی با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست گیلان به هم‌وطنان سیل‌زده در کشور افزود: قرارگرفته نهادهای حمایتی و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم موجب همدلی و وحدت در جمع‌آوری کمک‌ها و همچنین ارسال به‌موقع آن به مناطق سیل‌زده شد.