به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تودیع و معارف مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که در سالن اجتماعات دادگستری گیلان برگزار شد اظهار کرد: هدف از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) و در ادامه آن هدف بزرگ انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن عظیم برای بشریت بود. وی ادامه داد: همانطوری که امام(ره) بیان […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تودیع و معارف مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که در سالن اجتماعات دادگستری گیلان برگزار شد اظهار کرد: هدف از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) و در ادامه آن هدف بزرگ انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن عظیم برای بشریت بود.
وی ادامه داد: همانطوری که امام(ره) بیان کردند انقلاب اسلامی محدود به جغرافیایی ایران نبود و فرمودند؛ انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر می کنیم.
امام جمعه رشت به تحکیم پایه های انقلاب اسلامی در درون کشور اشاره کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای ایران گسترش پیدا کرده است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بزرگ ترین هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن عظیم انسانی اسلامی بود، تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری به تبیین هویت انقلاب اسلامی در راستای گسترش این مفهوم عظیم می پردازند.
وی، از جمله مقدمات ایجاد تمدن اسلامی را تبیین و سبک زندگی اسلامی خواند و بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم از خواسته های مقام معظم رهبری از متولیان امر است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، علمای دینی را مروج آیین خداوند در جامعه عنوان کرد و گفت: پس از یک هزار سال از تاسیس حوزه علمیه نجف، عالمان دینی در تمام دنیای اسلامی کار بزرگی در راستای توسعه سبک زندگی اسلامی انجام دادند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به هجمه دشمن به ویژه در فضای مجازی علیه اعتقاد مردم، خاطرنشان کرد: حضور دلدادگان غرب در درون جامعه موجب شده از ایجاد مقدمه تمدن سازی اسلامی فاصله پیدا کنیم.
وی، ترویج سبک زندگی اسلامی را وظیفه علمای دینی ذکر کرد و یادآور شد: ترویج سبک زندگی اسلامی لبیک به اسلام و مقام معظم رهبری است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه تبلیغ سبک زندگی اسلامی می تواند خرابی های هجمه دشمن را ترمیم کند، تصریح کرد: تا به امروز با توجه به اینکه دشمن سبک زندگی جامعه اسلامی را هدف رفته، هیچ گزینه ای نتوانسته جای تبلیغ را بگیرد.
آیت الله فلاحتی در پایان با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: برای حجت الاسلام سعید مهدوی آرزوی پیشروی و رسیدن به هدف ها را آرزو می کنیم.