به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت خطاب به مسئولان اظهار کرد: امیدوارم خود را وقف مردم کنیم. وی بر ارتقای خودصیانتی مسئولان تاکید  کرد و افزود: امیدوارم مسئولان نسبت به گفته های خود مبنی برنامه ریزی های انجام شده برای سال ۹۸، عمل کنند. رونق تولید نیازمند مدیریت […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت خطاب به مسئولان اظهار کرد: امیدوارم خود را وقف مردم کنیم.

وی بر ارتقای خودصیانتی مسئولان تاکید  کرد و افزود: امیدوارم مسئولان نسبت به گفته های خود مبنی برنامه ریزی های انجام شده برای سال ۹۸، عمل کنند.
رونق تولید نیازمند مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی است
فرماندار رشت نیز در جلسه مذکور اقتصاد، معیشت و اشتغال را از دغدغه های مردم در سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: سال جاری را مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری کردند و این امر با شعار و سخنرانی امکانپذیر نیست.
میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه رونق تولید با مدیریت جهادی محقق می شود، تصریح کرد: رونق تولید نیازمند تلاش شبانه روزی مسئولان و مردم است.
آماده سازی ۸۵ درصد مساجد رشت در ماه مبارک رمضان
حجت الاسلام محمد دوستار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشت در جلسه مذکور با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ۸۵ درصد از مساجد شهرستان رشت برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده سازی شدند.
یزدانی رئیس ستاد دیه و جرایم غیر عمد گیلان نیز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت گفت: امروز تعداد ۱۲ نفر از مادران زندانی جرایم غیر عمد در گیلان آزاد شدند و تا ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲ نفر دیگر با کمک خیران آزاد می شوند.
فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در جلسه مذکور از برنامه ریزی توزیع کالای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد:  شهر رشت نیازمند یک نمایشگاه دائمی است.