به گزارش صفیر گیلان؛مهندس غلامرضا کریم آقایی در این باره گفت: از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری پرواز رشت – مشهد و بالعکس به ترتیب در روزهای یکشنبه,دوشنبه,چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته که ازسوی شرکت های هواپیمایی وارش و کاسپین انجام خواهد شد، به پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت اضافه شده است. وی […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس غلامرضا کریم آقایی در این باره گفت: از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری پرواز رشت – مشهد و بالعکس به ترتیب در روزهای یکشنبه,دوشنبه,چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته که ازسوی شرکت های هواپیمایی وارش و کاسپین انجام خواهد شد، به پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت اضافه شده است.

وی ادامه داد: در گذشته مسیر هوایی رشت – مشهد همه روزه از این فرودگاه انجام می شد که از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در روزهای یادشده نیز به این مسیر اضافه شده است.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت همچنین از افزایش پروازهای رشت به کیش خبر داد و گفت: با وجود اینکه در گذشته پروازهای رشت به کیش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام می شد اما از اول اردیبهشت ماه سال جاری نیز  پرواز رشت – کیش و بالعکس به ترتیب در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته ازسوی شرکت های هواپیمایی وارش انجام خواهد شد.

مهندس کریم آقایی با بیان اینکه فرودگاه رشت از زیرساخت های عملیاتی خوبی برخوردار بوده و آمادگی پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی را در تمامی ساعات شبانه روز دارد, گفت: با اضافه شدن مسیر رشت به مشهد و کیش در حال حاضر تعداد ۹۰سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد،تبریز, شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز و اصفهان انجام می شود.

گفتنی است شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی، آسمان، ایران ایر تور، کیش ایر و کاسپین, وارش و کارون در فرودگاه رشت فعال هستند.

فرودگاه سردار جنگل رشت