به گزارش صفیر گیلان؛ سرهنگ دوم پاسدار «حسین جوینده» از مربیان ارشد آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بود که در اسفندماه ۹۷ حین انجام مأموریت آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد. حسین جوینده مربی دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران، مدال افتخار شهادت را از سید و سالار شهیدان دریافت کرد تا به دانشجویان […]

به گزارش صفیر گیلان؛ سرهنگ دوم پاسدار «حسین جوینده» از مربیان ارشد آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بود که در اسفندماه ۹۷ حین انجام مأموریت آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
حسین جوینده مربی دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران، مدال افتخار شهادت را از سید و سالار شهیدان دریافت کرد تا به دانشجویان و همرزمان خویش ثابت کند برای شاگردان مکتب امام حسین(ع) راهی جز شهادت زیبنده نیست.

وی در لیله الرغائب، شب آرزوها به آرزویش رسید و در آسمان زیبای شهادت بال گشود تا عطر شهادت زودتر از بهار هوای سنگین روزمرگی شهر را آسمانی کند.

گویا رسم است، شهادت‌نامه عشاق در اربعین و کربلای حسینی امضاء شود و شهید حسین جوینده نیز یکی از این عشاق بود که در اربعین حسینی سال ۹۷ در مسیر عشق گام برداشته بود و در کسب مدال شهادت از هم‌نسلان خود سبقت گرفت.

شهید «حسین جوینده» متولد ۶بهمن ۱۳۶۴ و گیلانی است از این شهید سه فرزند زهرا ۷ساله، محمدیاسین ۴ساله و علی اصغر ۳ ساله به یادگار مانده است.

“شهادت طلبی خصلت رزمندگانی است که مطیع محض ولایت بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهندکرد.”
رییس دانشگاه افسری امام حسین  درخصوص اخلاقیات  این شهید می گوید؛ اخلاق نیکو و رفتار حسنه شهید حسین جوینده بی نظیر و  این شهید همواره خوشرو و خوش اخلاق بود و همیشه در راه انجام وظایف خود راسخ و ثابت قدم گام برمی داشت.
سردار فضلی شهید جوینده ، پرتلاش و خالصانه در راه رسیدن به اهداف والای نظام و انقلاب پشتکار نشان می داد و هرگز در هیچ ماموریتی خم به ابرو نیاورد.
Image result for ‫شهید جوینده که بود‬‎
Image result for ‫شهید جوینده که بود‬‎
Image result for ‫شهید جوینده که بود‬‎