اختصاصی/صفیر گیلان؛اولین جشنواره” نشاط و امید” در شهرستان شفت با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان،فرماندار شفت ، نماینده شهرستان ،شهردار و اعضای شورای شهر ، مسئولان ادارات ، هنرمندان ورزشکاران  و کار آفرینان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد. محمد رضا محسنی فرماندار شفت  ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایشی […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛اولین جشنواره” نشاط و امید” در شهرستان شفت با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان،فرماندار شفت ، نماینده شهرستان ،شهردار و اعضای شورای شهر ، مسئولان ادارات ، هنرمندان ورزشکاران  و کار آفرینان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

محمد رضا محسنی فرماندار شفت  ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایشی بزرگ بعد از مدتها  در این شهرستان گفت:نیاز است تا با داشتن چنین جوانانی در شهرستان ویژه توجه و مشکلات اشتغال و بیکاری برطرف شود.

وی از برگزاری جلساتی با جوانان  خبر داد و گفت:من از جناب فتحی نژاد رئیس ورزش و جوانان و خانم بابایی رئیس ارشاد  تشکر می کنم که توانستند چنین جشنواره ای را در هفته جوان برگزار کنند.

محسنی به جایگاه جوان در عرصه فرهنگی و اجتماعی اشاره و افزود: زمینه مطالب گری برای جوانان فراهم و انچه توسط  تعدادی از جوانان به نمایندگی مطرح شد مشکل جوانان  دیگر حاضر در جمع هم بود و مطالبه گری جوانان می تواند روند توسعه شهرستان را شتابان کند.

فرماندار شفت با بیان اینکه اگر در حوزه مطالبه گری کمی  به عقب برویم می بینیم که اگر در مطالبه گری  همزمان با سایر استانها حرکت می کردیم امروز  چنین مشکلاتی نداشتیم .

وی بهرمندی از  نکته نظرات فعالان اجتماعی و جوانان  را بسیار ارزشمند خواند و گفت: برنامه ریزی در این حوزه باید ویژه باشد.

محسنی تحول در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و عمرانی را در شهرستان  نیازمند پوست اندازی خواند و گفت:،شهرستان شفت ،بله به گفته جوانان کمی کمتر توسعه یافته هست.
ایشان اظهار کرد؛امروز باید به صراحت بگویم پروژه ملاسرا شفت در شهرستان در حال انجام  و آب شرب،سیستم فاضلاب شهری در حال اجرایی شدن است اما متاسفانه ،تنها ورزشگاه ما که رها شده است و از مطالبه به حق مردم منطقه نیازمند تخصیص اعتبارات و توجه مسئولان است .

محسنی با اشاره به اینکه با پیگیری  به مطالبات  مردم جامعه عمل  بپوشانیم گفت: توسعه رهبر در گام دوم در بکارگیری جوانان هم در  مدیریت و هم دیگر حوزه باید در شهرستان پیاده شود.

فرماندار شفت گفت: خانم بخشی به چمن مصنوعی ورزشگاه شفت نگاه ویژه داشته باشد تا مطالبات جوانان در ورزش  به عمل نزدیکتر شود.

وی امیدوار شد تا با همت مسئولان استان در اینده از  عملکرد ها بشنویم و در خصوص ورزش بانوانان نیز شاهد افزایش  امکانات خوب و  برخوردار از فضای ورزشی باشیم.

//زلیخا صفری راسته کناری