به گزارش صفیرگیلان؛جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : اشاعه و گسترش خدمات در بستر اینترنت و الکترونیکی بصورت غیرحضوری رویکردی است که سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر در برنامه های محوری خود قرار داده است . ایشان اظهار داشت : انجام تعهدات کوتاه مدت در بخشهای غرامت […]

به گزارش صفیرگیلان؛جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : اشاعه و گسترش خدمات در بستر اینترنت و الکترونیکی بصورت غیرحضوری رویکردی است که سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر در برنامه های محوری خود قرار داده است .

ایشان اظهار داشت : انجام تعهدات کوتاه مدت در بخشهای غرامت دستمزد و کمک هزینه ها شامل استعلام استحقاق کمک هزینه ازدواج ، درخواست غرامت دستمزد بیماری ، درخواست کمک هزینه بارداری ، درخواست اروتز و پروتز ، درخواست کمک هزینه ازدواج ، درخواست کمک هزینه کفن و دفن ، درخواست برقراری مقرری بیمه بیکاری ، درخواست دفترچه درمانی ( تمدید ، صدور ، تجدید و المثنی ) ، سایقه ، اعتراض به سابقه ، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی و … خدماتی است که در مرحله اول این طرح در دسترس میباشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین یکی ازبخشهای این سامانه را منوی محاسبه خرید خدمت سربازی برشمرده و افزود : بیمه شدگان میتوانند با ثبت اطلاعات درخواستی در این بخش ، مبلغ و شرایط پرداخت حق بیمه دوره سربازی را کسب نمایند .

جمیل حق پرست با اشاره به اینکه ، بهره گیری از این سامانه ، میزان مراجعات به شعب را تا حد زیادی کاهش خواهد داد اذعان داشت : جهت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، بیمه شدگان و کارفرمایان ارجمند میتوانند به نشانی  https://eservices.tamin.ir  مراجعه نمایند