به گزارش صفیر گیلان؛سردار رمضان شریف عصر امروز در یادواره شهید مدافع حرم جواد دوربین اظهار داشت: شهدای مدافع حرم تربیت یافته فرهنگ انقلاب اسلامی هستند. سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب شده است گفت: امروز به برکت خون شهدای مدافع […]

به گزارش صفیر گیلان؛سردار رمضان شریف عصر امروز در یادواره شهید مدافع حرم جواد دوربین اظهار داشت: شهدای مدافع حرم تربیت یافته فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب شده است گفت: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم سر دشمنان اسلام و انقلاب به سنگ خورده است.

سردار شریف با اعلام اینکه کشورهای استکباری مانند آمریکا، برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی داعش را تاسیس کردند افزود: امروز به برکت مجاهدت‌های پاسداران سپاه اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ما نسبت به اعمالمان باید پاسخگوی شهدا باشیم خاطرنشان کرد: ما با سربلندی به شهدا اعلام می‌کنیم که راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم و دشمنان انقلاب را به خاک ذلت می‌کشیم.

وی با اعلام اینکه امروز آمریکا همانند یک طبل تو خالی است تصریح کرد: امروز آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه، هیچ توانایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارند.

سردار شریف گرفتن روحیه امید از ملت ایران را هدف دشمنان انقلاب دانست و عنوان داشت: دشمنان باید بدانند که امروز ملت ایران بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آماده است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند افزود: سپاه پاسداران امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهد.

سردار شریف با اشاره به جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز اگر مدیران کشور با روحیه جهادی و با بهره‌مندی از ظرفیت مردم عمل کنند، قطعاً دشمن را در حوزه جنگ اقتصادی شکست می‌دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ملت ایران را متخصص تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت‌ها دانست و اظهار داشت: آمریکا مدعی بود که ورزیده‌ترین نوآوران دریایی جهان را دارد اما تمام جهان دیدند که تو دوران آمریکایی با چه شرایطی در مقابل فرزندان ایران اسلامی زانو زدند.

وی با اشاره به شکست‌های سنگین ارتش آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ‌های منطقه خاطرنشان کرد: امروز رویایی ” از نیل تا فرات” کشورهای استکباری به دیوارکشی در یک کشور اشغال شده تنزل پیدا کرده است.

پی نوشت،سردار شهید جواد دوربین متولد ۱۷ فروردین ۱۳۴۶ بود. شهید دوربین از سال ۵۸ به عضویت سپاه درآمد و از چهره های فعال سپاه انزلی بود که تا سمت جانشینی سپاه آنجا ارتقا یافته بود. شهید دوربین با اینکه در سال ۱۳۸۹ از سپاه بازنشسته شده بود ولی در ۱۷ فروردین سال ۹۵ به صورت داوطلبانه عازم سوریه شد و در حمله تروریستها به خان طومان در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ به شهادت رسید. از این سردار سرافراز سه پسر و یک دختر به یادگار مانده است.