اختصاصی/صفیر گیلان؛سید جلال سید محمدی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه تلاش  رسانه  را در زمینه انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌ها  و دولت  و دولت مردان رصد می کنم گفت: انتقال مسائل و مشکلات مردم به مسئولان یکی از رسالت‌های مهم رسانه است. سرپرست فرمانداری صومعه سرا با […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سید جلال سید محمدی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه تلاش  رسانه  را در زمینه انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌ها  و دولت  و دولت مردان رصد می کنم گفت: انتقال مسائل و مشکلات مردم به مسئولان یکی از رسالت‌های مهم رسانه است.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه نیازمند همکاری و همدلی همه کسانی که دغدغه توسعه شهرستان صومعه سرا و حل مشکلات را دارند هستیم گفت: در آینده نزدیک با همکاری شما عملکردها ،چالش ها ،ظرفیت ها و توانمندی شهرستان را شناسایی و در حل مشکلات از رسانه کمک خواهیم گرفت.

ایشان با اشاره به اینکه من هم خبرنگار بودم و در رسانه های متعدد از جمله روزنامه جمهوری ،ایران ورزشی،ایرنا  و هفته نامه  تیلار  همکاری داشته و دارم گفت:من علارغم مشغله زیاد  اخبار  را در  گروها و کانالها رصد می کنم.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا تصریح کرد: این نشست دوستانه و جهت آشنایی بیشتر با شما برگزار ولی در روزهای آینده چیزی که پیش پای ما قرار می گیرد ما را مجاب  به همکاری و همراهی شما می کند.

سید محمدی در ادامه با بیان اینکه انتقاد حق رسانه است اما باید محدودیت‌ها و مسائل حوزه مدیریتی دیده شده و سپس قضاوت و انتقاد کنیم گفت:تلاش کنیم با ایجاد فضای صمیمی ،هم فکری  و همدلی مشکلات را حل کنیم و طرف دیگر میز را ببینید و بعد قضاوت کنید.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا انتقاد سازنده را باعث پیشرفت خواند وگفت: در  انتقاد باید شخصیت حقیقی و حقوقی مسئول و شخصیت ها در نظر گرفته شود تا  با بقض و محدود نگری و تخریبی همراه نباشد.

ایشان فضای رسانه‌ای شهرستان صومعه سرا را فضای خوب، مؤدبانه و توام با افکار متفاوت خواند و گفت: اصحاب رسانه این شهرستان دغدغه حرکت صومعه سرا به سمت تعالی، رشد و توسعه  رادارند.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه انتقال درست اخبار و خبرنگاری رسالت مهم اصحاب رسانه است، گفت: خبرنگاری  خبر سازی نیست و انشاء الله  در دام خبر سازی نیافتیم .

وی در ادامه اعتماد مردم و مسئولان به رسانه و خبرنگاران را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و تاکید کرد:  رسانه در راستای ارتقایاعتماد گام بردا شته و در تنظیم اخبار ، زاویه دید ، موضوعات و نوع تیتر باید به مخاطب توجه کند.

ایشان با تاکید بر اینکه من همکار  شما هستم و تجربه داشتم  ولی حرفه ای نیستم گفت: من نویسنده هستم.

سید محمدی با اشاره به اینکه شهرستان صومعه‌سرا ظرفیت بالایی هم در حوزه منابع و هم نیروی انسانی دارد، تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا تصریح کرد: در جذب اعتبارات با حضور نماینده و امامان جمعه  حرکت های خوبی انجام شده  و رشد صعودی صومعه سرا نشانه  ارائه خدمات دولت تدبیر و امید است.

//زلیخا صفری راسته کناری

image_2019_5_7-11_28_10_27_CHI

image_2019_5_7-11_18_2_534_Ts1

image_2019_5_7-10_58_14_898_Qj7 IMG_7182image_2019_5_7-11_0_48_596_HRLIMG_7190