به گزارش صفیر گیلان – فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف بیش از یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید […]

به گزارش صفیر گیلان فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف بیش از یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش موادمخدر توسط ۲ قاچاقچی در سطح شهرستان فومن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، متهمان را در یکی از خیابان‌های فومن در حال معامله موادمخدر شناسایی و دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از متهمان ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۵۰۰ گرم حشیش که در زیر لباس خود جاسازی کرده بودند کشف شد.
فرمانده انتظامی فومن در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۳۳ و ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع مقام قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.