اختصاصی/صفیر گیلان؛مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شفت پیش از ظهر امروز( ۲ خرداد ۹۸ )در سالن همایش دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد. به گزارش صفیر گیلان؛«نادر جهان آرای» مدیرکل آموزش و پرورش گیلان  در این مراسم با اشاره به اینکه کار خوب در طول دوران کاری ما چه در بخش اداری […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شفت پیش از ظهر امروز( ۲ خرداد ۹۸ )در سالن همایش دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان؛«نادر جهان آرای» مدیرکل آموزش و پرورش گیلان  در این مراسم با اشاره به اینکه کار خوب در طول دوران کاری ما چه در بخش اداری و چه آموزشیاگر با صداقت و خوش گفتاری همراه شود خوش نامی را برای ما به همراه خواهد داشت گفت: این صداقت در کار ما را نزد دانش آموزان و مردم همیشه با استقبال خوب همراه خواهد نمود.

جهان آرای با بیان اینکه من هم اروزی معارفه شدم گفت: امیدوارم اشخاص بعد از معارفه خود  با توانمندی،قدرت بالا و همسویی و همراهی گامی موثر در حوزه آموزش و پرورش بردارند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان فضای کل  جلسات معارفه را  معمولا” همراه با فضای احساسی خواند و گفت: من امیدوارم با رویکرد جدید چه فردی که معارفه و چه فردی که تودیع می شوند حس خوب داشته باشند و فضا پاک،صمیمی و مهربانانه و توام با فرصت کاری همراه شود.

این مسئول آموزشی استان گیلان خواستار شد تا افراد با نگاه پاک و مهربان امیز  در پست خود محیط خوب و موثری را در حوزه مدیریت فراهم کنند.

جهان آرای به مراسم معارفه خود در ۷ تیر ۹۷ اشاره . و افزود: این روز و ساعت نقطه عطف در زندگی من در مسیر تهران تا گیلان را فراهم کرد.

مدیر کل آموزشو پرورش گیلان ضمن معرفی خود به عنوان یک گیلانی اظهار کرد: فرصت برای دیدار و گفتگو و همکاری با هم استانی های عزیزم از مراسم معارفه برایم فراهم شد و من امید وارم تا امروز توانسته باشم خدمت گذار خوب برای دانش آموزان گیلانی و همکارانم بوده باشم.

ایشان ضمن تقدیر از همکاران آموزش و پرورش شهرستان شفت بخاطر حضور پر رنگ در این مراسم که نشانه همراهی و همکاری با مدیریت جدید است گفت: من ضمن تقدیر از جناب نجفی امیدوارم جناب مقصودی بتواند با تکیه بر این جایگاه در جهت توسعه شهرستان گام بردارد.

توسعه در آموزش و پرورش بی حد و مرز است

«نادر جهان آرای» مدیرکل آموزش و پرورش گیلان توسعه در حوزه آموزش و پرورش را با توجه به ظرفیت ها بی حد و مرز خواند و گفت: اموزش و پرورش در به ظهور رساندن ظرفیت های انسانی در شهر ،استان ،کشور و جهان است.

وی امیدوار شد تا این روز برای مدیریت جدید روز موثر در اهداف بوده و بتواند  با توجه به ظرفیت شهرستان شفت آینده بهتری را برای مجموعه خود رقم بزند.

ایشان به ظرفیتهای شهرستان در حوزه طبیعی،پیشینه،بقاء متبرکه و قداست خاص شهرستان شفت با داشتن بقاء متبرکه در کشور که هرکدام از این ظرفیت ها یک مطالبه طبیعی است اشاره و افزود:برای ظرفیت ها محاسبه و برای بروز آن تلاش لازم است.

جهان آرای انسان را موجودی با ظرفیت های بی حد و مرز . پیچیده و فرا پیچیده خواند و گفت: در زیبا سازی و تربیت  ظرفیت پیچیده انسان نقش آموزش و پرورش بی بدیل است.

ایشان به برخی نگاه های نامهربانانه و بزرگنمایی به آموزش و پرورش اشاره  و افزود: همکاران فرهنگی ما با مجموعه پاک سر و کار دارند و نمی توانند کوتاهی و کم کاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان  معلمان را ارائه دهندگان بی منت در خدمت و عاشق به کار آموزش و تربیت خواند و گفت:همکاران ما  در این حوزه قوی بوده و قوی خواهند ماند.

تخصیص اعتبارات در آموزش و پرورش بدون فاصله و موازی است

ایشان به بحث اعتبارات اشاره و اظهار کرد:  گاهی می گویند تخصیص اعتبارات جایی  بیشتر و  جای دیگر کمتر است ولی من می گویم فاصله تخصیص اعتبارات زیاد نیست و نا برابر توزیع نمی شود و نزدیک به هم هست.

ایشان در پایان خواستار شد تا برای بهره وری بیشتر از حوزه آموزش و پرورش و هماهنگی و درخشش این حوزه مدیران آموزش و پرورش از مشارکت فعال مردمی به صورت شخصیت های حقیقی و حقوقی و مردم نهاد  بیشتر استفاده و با همکاری فرماندار،نماینده،امام جمعه و … افزایش مشارکت مردمی را فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه جا دارد در این شهرستان با پیشینه فرهنگی یادی کنم از معلم عزیز جناب حسن  امید زاده افزود: این معلم فداکار ، شهرستان شفت را با فداکاری و کار و تلاش و گذشت خود خوش نام و خاص کرد.

شهرستان شفت از بابت سرمایه انسانی غنی است

فرماندار شهرستان شفت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در این شهرستان گفت:امیدوارم با بهره گیری از ظرفیتها و انتصاب اشخاص بتوان برای توسعه سطح آموزش قدمهای بیشتر برداشت.

محسنی با اشاره به اینکه شهرستان شفت با توجه به محرومیت ها و عقب ماندگی در توسعه شاید جز اولین ها باشد افزود: این شهرستان از لحاظ ظرفیت  و سرمایه انسانی بسیار غنی است .

ایشان تصریح کرد؛اگر چه ممکن است سرمایه  مادی در هر جامعه ی باشد ولی سرمایه انسانی قوی عامل توسعه و پیشرفت است.

فرماندار شفتآموزش و پرورش را مهمترین مکان برای پرورش سرمایه انسانی خواند و گفت: توسعه پایدار با آموزش و پرورش قوی همخوانی دارد.

محسنی با بیان اینکه در دو برنامه با حضور و خشوع خاص ورود می کنم که شامل حضور در جمع معلمان و پزشکان است گفت:هر جامعه ای بتواند حرمت معلمان را حفظ کند مطمئنا” توسعه و پیشرفت و نشاط اجتماعی در آن جامعه بیشتر و پیش تر است.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان شفت در مراسم معارفه خود ضمن تقدیر ازفرماندارشهرستان ، نماینده و مدیر کل آموزش و پرورش امیدوار شد تا بتواند گام خوبی در سطح آموزشی و پرورشی شهرستان بردارد.

وی افزود:به دیده منت  این مسئولیت را قبول و انشاء الله با این ابلاغ  بیشتر در خدمت شما  همکاران ارجمند خواهم بود و امید دارم در این وظیفه مهم و خطیر بنده را یاری نمایید.

مقصودی از حضور سه دهه ای خود در آموزش و پرورشدر مقطع  آموزگار،مدیریت مدارس اولین موسس مدارس غیر انتفاعی در شهرستان شفت  و …خبر داد و افزود: امروز با شرح وطایف رسالت معلمی و با همکاذی و همراهی  شما در این پست خدمتگزاری خواهم نمود.

تنظیم//زلیخا صفری راسته کناری

image_2019_5_23-4_56_49_869_vJw image_2019_5_23-4_57_43_341_cz3 image_2019_5_23-4_58_48_444_oAr image_2019_5_23-4_58_16_690_3xx image_2019_5_23-4_59_19_228_p9o image_2019_5_23-5_0_37_892_bM4 image_2019_5_23-5_1_6_98_Oge image_2019_5_23-4_59_56_51_m1s