به گزارش صفیر  گیلان، مهدی پارسا صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان خبرنگار و روزنامه نگار این استان، اظهار کرد: حدود ۵۴ درصد از اصحاب رسانه گیلان را بانوان تشکیل می دهند . وی با بیان اینکه مجاهدت و تلاش بانوان خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی قابل تقدیر است، افزود: نخستین انجمن تخصصی فراگیر […]

به گزارش صفیر  گیلان، مهدی پارسا صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان خبرنگار و روزنامه نگار این استان، اظهار کرد: حدود ۵۴ درصد از اصحاب رسانه گیلان را بانوان تشکیل می دهند .

وی با بیان اینکه مجاهدت و تلاش بانوان خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی قابل تقدیر است، افزود: نخستین انجمن تخصصی فراگیر بانوان فعال رسانه ای در سطح کشور در استان گیلان راه اندازی می شود .

پارسا با اشاره به راه اندازی و تاسیس انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان تصریح کرد: مجمع عمومی این انجمن توسط هیئت موسس و حضور مسئولان استانی تشکیل می شود .

وی با بیان اینکه بانوان فعال در رسانه های مکتوب و مجازی می توانند در انجمن مذکور عضو شوند، خاطرنشان کرد: تصویب اساسنامه و انتخابات هیئت رئیسه دور اول از برنامه های نخستین مجمع عمومی است .

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: بانوان اصحاب رسانه می توانند تا ۲۰ خرداد ماه با مراجعه به امور خواهران این سازمان در انجمن تخصصی عضو و در مجمع عمومی شرکت کنند .

پارسا افزود: علاقمندان برای تصدی ارکان مجمع به عنوان رئیس انجمن، نایب رئیس، خزانه دار، دبیر و سخنگو و همچنین بازرسان می توانند تا ۲۲ خرداد درخواست کتبی خود را به سازمان بسیج رسانه گیلان ارسال کنند .

وی با اشاره به نقش محوری بانوان در خلق آثار رسانه های مجازی و مکتوب گیلان گفت: بانوان این استان، در انتظار دریافت مجوز برای هفت رسانه درخواستی از هیئت نظارت بر مطبوعات هستند .