به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز ( یک‌شنبه، ۱۲ خرداد) در تجلیل از طراحان پویانمایی «ما پیروزیم» و پویش «هم نفس» در  نشست خبری اظهار کرد:امروز جنگ حق و باطل  جنگ سخت و با رنگ  فرهنگی و اقتصادی توسط طاغوت زمانه برای کسب قدرت پوشالی و تغییر هویت ها در نسل دینی و جوامع […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز ( یک‌شنبه، ۱۲ خرداد) در تجلیل از طراحان پویانمایی «ما پیروزیم» و پویش «هم نفس» در  نشست خبری اظهار کرد:امروز جنگ حق و باطل  جنگ سخت و با رنگ  فرهنگی و اقتصادی توسط طاغوت زمانه برای کسب قدرت پوشالی و تغییر هویت ها در نسل دینی و جوامع اسلامی از جمله ملت ایران طراحی شده است.

حجت الاسلام «سعید مهدوی» با بیان اینکه ملت ایران حدود یک قرن سابقه خیانت و جنایت از طرف طاغوتیان زمانه را در خود دارد گفت: هویت یابی ملت ایران  و هویت دهی انقلاب و کسب موفقیت‌های جدید و پیچیده‌ای با هم‌دلی و هم‌زبانی ملت و رهبری ولایت فقیه از جمله اهدافی بود که به آن دست یافته‌ایم.

رئیس ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلانبا اشاره به اینکه شیطان بزرگ از جمله امریکا  و رژیم شیطان پرور صهیونیست برای نسل ما از تمام ابزارها در حوزه فرهنگی استفاده کرد گفت: در تمامی توطئه های فرهنگی دشمن در ادوار ها دایره فقط دشمن اشکار  و استثمارگر و استعمارگرنبوده بلکه عوامل نفوذی داخلی نظیر تقی زاده ها اشکار بوده است

ایشان  خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد گسترش فرهنگ بی بند و بار غربی در جامعه هستند و در این میان افرادی که با پول نوکری استثمار و استکبار را می نمایند کم نیستند.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: جوانان در مقابله با ترفندهای دشمنان با ابزار هنر و قلم می توانند به مانند دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر در جنگ فرهنگی و اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند و حسین فهمیده و جهان آرای دیگر شوند..

 ایشان تاکید کرد؛جوانان امروز به معنی واقعی و آتش به اختیار در این محاصره شدید تهاجم و شبیه خون فرهنگی  که حتی برخی مراکز دولتی و حاکمیتی تحت اشغال تقی زاده های جدید است ورود کنند و با خلق حماسه جدید در مقابل دشمن تا دهان مسلح بایستند.

وی به پویا نمایی طراحان« ما پیروزیم»که با تصویری از خرمشهر رونمایی شده اشاره کرد و افزود: جوانان هنرمند گیلان با ابزار هنر توانستند تصویر بسیار ارزشمندی از سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر طراحی کنند تا جایی که رسانه صهیونیست نسبت به این اثر  جوانان هم نفس با شهید کوچک زاده و سیرت نیا واکنش نشان دهد.

رئیس ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: این سرزمین دارای انسان‌های ارزشمندی است و  جوانان گیلانی امروز اثر ما پیروزیم را  با الگوگیری از  شخصیت‌ معنوی آیت الله بهجت (ره) و غیرت میرزا کوچک خانی  توانستند در راستای اهداف انقلاب و نظام در برابر تهدیدات دشمنان چنین اثری خلق کنند..

در پایان نشست از طراح و کارگردان و مدیر هنری اثر  دیوار نگاره «ما پیروزیم» و پویش هم نفس تجلیل شد.

ما پیروزیم image_2019_6_2-9_52_29_680_REu image_2019_6_2-9_52_49_784_e2V image_2019_6_2-9_53_9_916_GxF image_2019_6_2-9_54_5_19_mEt image_2019_6_2-9_53_34_563_PM6 image_2019_6_2-9_54_49_678_tlSimage_2019_6_2-9_56_22_230_si9