به گزارش صفیر گیلان،طی مراسمی با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، معاونین راهداری، توسعه مدیریت و منابع انسانی،حمل و نقل و فنی اداره کل از راهداران اعزامی استان گیلان به استانهای سیل زده گلستان و لرستان تجلیل شد. در این مراسم مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و […]

به گزارش صفیر گیلان،طی مراسمی با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، معاونین راهداری، توسعه مدیریت و منابع انسانی،حمل و نقل و فنی اداره کل از راهداران اعزامی استان گیلان به استانهای سیل زده گلستان و لرستان تجلیل شد.

91848

در این مراسم مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی سخنانی گفت: راهداران استان گیلان با اعزام به مناطق سیل زده استانهای گلستان و لرستان، به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی و کمک پرداختند و به عنوان سفیران امید، پیام همراهی و همدلی مردم استان گیلان را به گوش هموطنان سیل زده رساندند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه با اشاره به اعزام  ۵۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان گیلان و ۵۳ نیروی راهدار طی دو مرحله به مناطق سیل زده استانهای گلستان و لرستان افزود: تلاش برای بازگشایی محورهای مسدود در استانهای سیل زده  تنها گوشه ای از ایثارگریهای مردان عملیاتی راهداری استان بوده که در سخت ترین شرایط کاری با موفقیت به اجرا درآمد.

گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از تلاشهای راهداران اعزامی استان گیلان به مناطق سیل زده ی استانهای لرستان و گلستان تقدیر شد.