به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت : این یادواره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و احترام به مقام والای شهدای انقلاب و هلال احمر در سالن اجتماعات این جمعیت برگزار می شود . وی بیان داشت : این […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت : این یادواره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و احترام به مقام والای شهدای انقلاب و هلال احمر در سالن اجتماعات این جمعیت برگزار می شود .
وی بیان داشت : این یادوراه با سخنرانی آیت ا.. معزی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و حضور خانواده های معظم این شهدا و قدر دانی از آنان در جمعیت هلال احمر برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین چهری گفت : در طول دفاع مقدس جوانان استان با عضویت در هلال احمر و فراگیری آموزهای امدادی به جبهه دفاع مقدس جهت کمک رسانی اعزام که در طول ۸ سال دفاع مقدس ۱۷ نفر از امدادگران این جمعیت به مقام شهادت نایل شدند همچنین شهید مدافع حرم بابک نوری نیز از امدادگران این جمعیت بود که جهت دفاع از حریم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) به سوریه اعزام و به شهادت رسیدند .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری یاواره شهدا افزود : ما باید امروز ادامه دهنده راه آنان باشیم تابتوانیم دین خود نسبت به فداکاری و ایثارشان ادا کنیم و با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و حراست ایران اسلامی کوشا باشیم .