به گزارش صفیر گیلان،مهدی پارسا ظهر امروز در نشست ستاد اربعین اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: ۴۵ خبرنگار گیلانی امسال به کربلا و نجف اعزام می‌شوند و پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای طرح زائر خبرنگار بیش از هشت هزار اثر با موضوع پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی (ع) در رسانه‌های استانی، منطقه‌ای و ملی گیلان منتشر می‌شود. […]

به گزارش صفیر گیلان،مهدی پارسا ظهر امروز در نشست ستاد اربعین اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: ۴۵ خبرنگار گیلانی امسال به کربلا و نجف اعزام می‌شوند و پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای طرح زائر خبرنگار بیش از هشت هزار اثر با موضوع پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی (ع) در رسانه‌های استانی، منطقه‌ای و ملی گیلان منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی زائرخبرنگار با مشارکت بیش از دوهزار نفر از زائران اربعین حسینی (ع) توسط سازمان بسیج رسانه گیلان اجرایی می‌شود، افزود: زائر خبرنگاران در ب، حسینی (ع) شرکت می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نحوه برگزاری این سوگواره تصریح کرد: سوگواره برون‌مرزی مطبوعات حسینی (ع) به میزبانی رشت برگزار می‌شود که فراخوان این سوگواره توسط دبیرخانه به‌زودی اعلام می‌شود.

پارسا با بیان اینکه اختتامیه سوگواره دی‌ماه امسال برگزار می‌شود گفت: خبرنگاران رسانه‌های فارسی‌زبان، عربی و انگلیسی که در کشور منتشر می‌شود می‌توانند در سوگواره مطبوعات حسینی (ع) شرکت کنند.

وی با اشاره به اعزام کاروان خبری گیلان به همایش پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) بیان کرد: این کاروان ۱۵ ویژه‌برنامه رسانه‌ای را در سه شهر عراق اجرایی می‌کند و نمایشگاه عکس اربعین را نیز در دستور کارداریم.