اختصاصی/صفیر گیلان؛غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار جدید رشت در خطاب به معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با بیان اینکه بنده در انتخاب شهردار هیچ دخالتی نداشتم خاطرنشان کرد: شهر رشت شهر اولین ها و شهری خلاق در بسیاری ازپروژه […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار جدید رشت در خطاب به معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با بیان اینکه بنده در انتخاب شهردار هیچ دخالتی نداشتم خاطرنشان کرد: شهر رشت شهر اولین ها و شهری خلاق در بسیاری ازپروژه ها بوده و هست شهر رشت یکی از بهترین وضعیت مدیریتی را دارد.

image_2019_6_15-10_33_32_26_1uI

وی با تاکید بر قدردانی از بهارمست سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: همان طور که مطلعید در دوران سرپرستی به دلیل سرپرست بودن بسیاری از کارهای کلیدی و قانونی قابل اجرا نیست و در شهر بسیاری از پروژه های کلیدی اجرا نمی شد.

جعفرزاده با تاکید بر ضرورت لحاظ نگاه ویژه شهردار منتخب به شهر رشت بیان کرد: شهر رشت شایسته بهترینهاست، و باید نگاه ویژه ای به شهر داشت.

نماینده مردم شهر رشت با تاکید بر اینکه رشت نردبان برای پیشرفت کسی نیست ،گفت: امروز ۶۵ اسم به عنوان شهردار در صفحه ویدئو پروژکتور به نمایش درآمد یعنی ۶۵ نفر آمدند و رفتند و ممکن است اسم ناصر حاج محمدی هم به زودی در این صفحه به نمایش درآید.

وی با تاکید بر اینکه هنوز دیوار اعتماد در شهر رشت تخریب نشده، خاطرنشان کرد: شهر رشت دارای مردمانی بسیار خوب و معتمد است و بر خلاف اکثر شهرهای کشور که نسبت به مسئولین خود بی اعتماد هستند مردم این شهر هنوز به حرفهای مسئولین اعتماد دارند و درکنار مسئولین هستند.

جعفرزاده حضور استاندار و مسئولین از ابتدای جلسه را اتفاقی میمون دانست و گفت: این حضور حکایت از همراهی مداوم با شهردار منتخب دارد، هر چند شهر رشت بسیار عقب افتاده است اما امروز از شهردار منتخب خواستاریم که با کمک اعضای شورای شهر رشت، استاندار، نمایندگان و مسئولین استانی رشت را از وضعیت کنونی نجات دهد.