به گزارش صفیر گیلان؛مهدی پارسا بعد از ظهر  روز گذشته در جمع خبرنگاران بخش خمام شهرستان رشت با بیان اینکه هر رسانه گیلانی یک قرارگاه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: در موضوع حمایت از بانوی آمر به معروف که رد این بخش مورد ضرب و شتم قرار گرفته رسانه‌ها […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهدی پارسا بعد از ظهر  روز گذشته در جمع خبرنگاران بخش خمام شهرستان رشت با بیان اینکه هر رسانه گیلانی یک قرارگاه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: در موضوع حمایت از بانوی آمر به معروف که رد این بخش مورد ضرب و شتم قرار گرفته رسانه‌ها با روشنگری و حمایت از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خوش عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به انتشار خبر ضرب و شتم آمر به معروف گیلانی در بیش از ۱۶۰ رسانه داخلی، افزود: رسانه‌های گیلانی با دقت و سرعت در انتشار خبر اجازه سوءاستفاده را به رسانه‌های ضد انقلاب و وابسته به لابی صهیونیستی و استکبار جهانی ندادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ادامه داد: حجاب دفاع از هویت زنان و دختران بوده و دشمن با هدف و برنامه جامعی به دنبال خدشه‌دار کردن حجاب بانوان ایرانی است که باید ترویج فرهنگ حجاب با روشنگری و آگاهی‌بخشی ادامه یابد.

پارسا با تقدیر از مدیران مسئول و اصحاب رسانه گیلان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: اقدامات دادستان مرکز گیلان، مسئولان قضایی بخش خمام به ویژه امام جمعه در پیگیری موضوع هتک حرمت آمر به معروف گیلانی به صورت ویژه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه رزمایش رسانه‌ای حجاب اسلامی تیر ماه امسال با همکاری فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای گیلان برگزار می‌شود، افزود: رسانه‌های انقلابی گیلان همواره در صحنه حاضر بوده و شاهد فعالیت چشمگیر رسانه‌ها در موضوعات فرهنگی و دینی هستیم که این فعالیت‌ها باید گسترش یابد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه ۵۴ درصد فعالان رسانه‌ای گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان با هدف ارتقای جایگاه رسانه‌ای این قشر تشکیل شده است.