اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان برگزار با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران، محیط زیست،رفاه شهروندان و …از  دستگاه‌های خدماتی و انتظامی خواست تا در این زمینه تمهیدات لازم را اتخاذ کنند. حجت الاسلام افتخاری با اشاره به فصل زراعی، بارش‌های مناسب […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان برگزار با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران، محیط زیست،رفاه شهروندان و …از  دستگاه‌های خدماتی و انتظامی خواست تا در این زمینه تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به فصل زراعی، بارش‌های مناسب و عدم مشکل آب برای امسال، گفت: متأسفانه عدم اعتماد مردم به مسئولان در این حوزه سببنگرانی کشاورزان شده لذا نیازمند حضور میدانی مسئولان در میان کشاورزان و شنیدن مشکلات کشاورزان و مدیریت تقسیم آب را خواستار شد.

ایشان جدی ترین مشکل  روستائیان و کشاورزان را امروز بی اعتمادی دانست و گفت:تقسیم آب زراعی و کشاورزی امروز چالش نیست بلکه «بحران بی اعتمادی »یک چالش بزرگ است که نیاز است مدیران با عملکرد خوب این چالش را رفع و اعتماد کشاورز را جلب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تابلوی سرداران شهید شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران و کمک شهرداران در ورودی شهر نصب شود گفت:اگر چه امروز فضای اقتصادی نا مطلوب است ولی همه کمک کنند تا شهر سند دار و هویت دار شود و ورودی شهر شکل زیبا به خود بگیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه این روزها اسمان حوزه انتخابی من در حال غرش و غریدن است گفت: برخی تحرکات در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان فومن و شفت امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی  را تحت تاثیر قرار دادهاست.

وی از مدیران خواست تا خود را آلوده این فضا نکرده و به وظایف و رسالت‌های سازمانی عمل کنند زیرا اگر تحت تاثیر این حاشیه ها قرار بگیرند به حاشیه می روند.

به گفته این مسئول همه مسئولان به تبعات مسئولیت و وظایف دستگاه خود آگاه هستند لذا باید در راستای خدمات رسانی به مردم گام بر دارند زیرا مردم قدردان خدمت خالصانه مسئولان خود هستند.

وی افزود: همه ی مدیران در دو شهرستان آزادانه کار کردند و اگر برنامه و تذکری بوده خارج از انتظارات و عرف مدیریت نبوده است.

افتخاری با تأکید بر اینکه هیچ دستگاه اجرایی نباید ستاد انتخاباتی فردی حتی بنده به عنوان نماینده فعلی شهرستان باشد، افزود:عقلانیت حکم می کند که مدیران در انجام وظیفه خود قربانی احساسات نشوند زیرا صندلی خالی هرگز خالی نمی ماند و پر می شود .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه  آنچه امروز مردم را به آینده نظام امیدوار می‌کند حضور میدانی مسئولان در میان آنها است افزود: به قول  شهید بهشتی که خطاب به امریکا و دشمنان گفت: امریکا عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال سال پایانی خدمت من به همشهریان عزیزم هست گفت: به حاشیه ها نگاه ندارم و بیشتر از سالهای گذشته تلاش می کنم و مدیران نیز از حاشیه ها خارج شوند.

وی ضمن دعوت از حاضران برای حضور در ۲۹ سالگرد شهید افتخاری گفت: دادستان کل کشور سخنران این مراسم خواهد بود و مدیران و مسئولان می توانند مطالبات خود را مطرح کنند تا به ایشان برسانیم.

//زلیخا صفری راسته کناری