صفیر گیلان – فرمانده انتظامی تالش گفت: تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارت‌های رفتاری می‌تواند بخش عمده ای از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد. سرهنگ ” حسین جمال‌دار ” در جمع فرماندهان و رؤسای کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان تالش با اشاره به نقش نهاد خانواده در کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی بیان داشت: تحکیم بنیان […]

صفیر گیلان – فرمانده انتظامی تالش گفت: تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارت‌های رفتاری می‌تواند بخش عمده ای از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
سرهنگ ” حسین جمال‌دار ” در جمع فرماندهان و رؤسای کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان تالش با اشاره به نقش نهاد خانواده در کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی بیان داشت: تحکیم بنیان در نهاد خانواده، آن را به مکانی امن برای رشد و پرورش فرزندان مبدل می‌سازد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه استکبار جهانی با ترویج فرهنگ غرب از طریق فضای مجازی بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است افزود: غنی‌سازی و تحکیم بنیان خانواده می‌تواند تاثیر به‌سزایی در رشد و بالندگی فرد و سازمان داشته باشد.
وی با اشاره به آسیب‌ها و خطرات ناشی از فضای مجازی برای خانواده گفت: خانواده‌ها باید آسیب‌ها و خطرات فضای مجازی را جدی گرفته و با نظارت بیشتر بر فرزندان خود، آنها را از هرگونه آسیبی دور کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان تصریح کرد: سلامت روان یکی از مهمترین زیر شاخه‌های سلامت بنیان خانواده است و تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارت‌های رفتاری می‌تواند بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.