به گزارش صفیر گیلان؛حسن صمدی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ترم تابستانه خانه پویانمایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان از امروز آغاز شد. وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند تا ۱۰ تیر ماه برای ثبت نام در چهار دوره آموزش تخصصی انیمیشن این ترم به سایت gilananimationhome.ir مراجعه کنند، […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسن صمدی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ترم تابستانه خانه پویانمایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند تا ۱۰ تیر ماه برای ثبت نام در چهار دوره آموزش تخصصی انیمیشن این ترم به سایت gilananimationhome.ir مراجعه کنند، افزود: ترم تابستانی خانه پویانمایی در دو بخش دوره‌ای و کارگاهی برگزار می‌شود.

صمدی ادامه داد: در بخش آموزشی ترم تابستانه آموزش تخصصی انیمیشن در چهار رشته انیمیشن دوبعدی، موشن گرافیک، نقاشی دیجیتال و آشنایی با نرم‌افزار فتوشاپ برای علاقه مندان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ترم برای علاقه مندان کارگاه‌های تولید محور آموزشی نیز برنامه ریزی شده است، ادامه داد: حضور در این کارگاه‌ها رایگان و ورود برای عموم آزاد است.

مدیر خانه پویانمایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تأکید کرد: یکی از اهداف ما برگزاری کارگاه‌های یک روزه آموزشی و تولید محور، متناسب با علاقه هنرجویان شناسایی استعدادها، ارتباط‌گیری و هم‌افزایی بین نیروها مستعد است.