به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی مسافران تابستانی خبر داد. محمد رضا نازک کار، اظهار کرد: ۱۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر استان با حدود ۲هزار و۵۸۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی مسافران تابستانی خبر داد.

محمد رضا نازک کار، اظهار کرد: ۱۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر استان با حدود ۲هزار و۵۸۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه آماده ارائه خدمات و جابجایی مسافران تابستانی به اقصی نقاط کشور می باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، سپس با اشاره به اینکه بیش از ۳هزار و ۹۷۶ راننده ی حرفه ای در بخش حمل و نقل مسافر استان مشغول فعالیت هستند گفت: برنامه ریزی مناسب جهت جابجایی مطلوب مسافران تابستانی صورت پذیرفته و مشکلی به لحاظ تهیه بلیط در استان وجود ندارد.
ایشان یادآور شد: پیش بینی وسائط نقلیه مورد نیاز برای نقل و انتقال مسافران بویژه در ایام پیک سفر انجام گرفته و هموطنانی که قصد مسافرتهای تابستانی را دارند، می توانند با مراجعه به پایانه ها و دفاتر فروش شرکت های حمل و نقل مسافر و یا وب سایت های فروش بلیت شرکت ها، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه گفت: در تابستان سال گذشته ۱میلیون و ۲۳۰ هزار و ۷۶۸مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد درون و برون استانی عزیمت نمودند.
وی اظهار داشت: استانهای تهران، مشهد، اصفهان بیشترین مقاصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی طی تابستان سال گذشته بودند.

نازک کار سپس یادآور شد: ۴۲ اکیپ راهداری با ۴۷۵ نیروی راهدار و ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت گسترده در سطح محورهای استان فعالیت می کنند و آماده ارائه خدمت به مسافرین تابستانی هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۴مجتمع خدماتی – رفاهی نیز در سطح محورهای شریانی استان آماده خدمت رسانی به مسافرین تابستانی می باشند.