به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” وهاب محسن‌نژاد ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: ماموران یگان امداد شهرستان رودسر حین گشت‌زنی پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر دستور توقیف یک دستگاه خودرو پراید و دستگیری راننده آن را که از مرجع قضائی صادر شده بود دریافت کردند. وی با بیان […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” وهاب محسن‌نژاد ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: ماموران یگان امداد شهرستان رودسر حین گشت‌زنی پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر دستور توقیف یک دستگاه خودرو پراید و دستگیری راننده آن را که از مرجع قضائی صادر شده بود دریافت کردند.
وی با بیان اینکه ماموران پس از دریافت پیام، خودرو مورد نظر را مشاهده و راننده آن را دستگیر کردند افزود: متهم دستگیر شده حین انتقال به مقر انتظامی برای رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می‌دهد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورتجلسه و متهم به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.