به گزارش صفیر گیلان؛فرهاد دلق پوش  رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی صنعت و معدن، این روز بزرگ را به همه پیشقراولان و حماسه سازان نبرد اقتصادی تبریک گفت و فعالان عرصه صنعت و معدن، ناجیان اقتصاد و اشتغال دانست. در متن این پیام آمده است: «در […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرهاد دلق پوش  رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی صنعت و معدن، این روز بزرگ را به همه پیشقراولان و حماسه سازان نبرد اقتصادی تبریک گفت و فعالان عرصه صنعت و معدن، ناجیان اقتصاد و اشتغال دانست.

در متن این پیام آمده است:

«در فضای پرتلاطم اقتصادی و تحریم های ظالمانه، ایستایی و پایمردی کارفرمایان عرصه صنعت و معدن، حماسه آفرین و دشمن شکن است. حقیقتاً امروز هر واحد صنعتی و بنگاه اقتصادی خاکریزی برای نبرد است و فعالان عرصه صنعت و معدن، ناجیان اقتصاد و اشتغال و سنگربان کیان و حریم کشورند.

تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. یقیناً توسعه و گسترش سازمان یافته واحدهای تولیدی و معدنی می‌تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد و تولید و اشتغال در کشور نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو رهنمون ها و منویات مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در سال رونق تولید چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش خصوصی و دولتی، با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق شعار رونق تولید و برنامه توسعه گام برداریم و در این راه با تلاش جهادی و برنامه‌ریزی مکانیزم های مناسبی را برای استفاده از ظرفیت‌ها طراحی و تدوین کنیم و اصلاحات لازم را در حیطه‌های عملکردی به انجام رسانده و فراموش نکنیم که راه توسعه و پیشرفت از معبر درایت، اتکا به ظرفیت های موجود داخل کشور و رویکرد ایثار گونه در کارزار اقتصادی می‌گذرد.

بدینوسیله روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با مدافعان کیان و حریم اقتصادی و جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می‌گویم و امید است درسالی که به‌نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، با استعانت از خداوند قادر متعال آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت در استان سرسبز گیلان از ثمرات شیرین آن باشد.