اختصاصی/صفیر گیلان؛همایش باشکوه مدافعان حریم عفاف و حجاب خواهران  فومنی با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان،دادستان ،امام جمعه ،فرمانده سپاه و نیروی انتظامی شهرستان فومن در پارک شهر برگزار شد. حجت الاسلام ایران عقیده دادستان فومن در همایش مدافعان حریم عفاف و حجاب خواهران فومن با اشاره به اینکه امر به معروف […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛همایش باشکوه مدافعان حریم عفاف و حجاب خواهران  فومنی با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان،دادستان ،امام جمعه ،فرمانده سپاه و نیروی انتظامی شهرستان فومن در پارک شهر برگزار شد.

حجت الاسلام ایران عقیده دادستان فومن در همایش مدافعان حریم عفاف و حجاب خواهران فومن با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز انگونه که باید و شاید رعایت و تبیین نمی شود گفت: یکی از عوامل دستگاهها و ادارات هستند که وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و سهل انگاری می کنند.

وی  از برخورد منفعلانه دستگاهها گلایه مند و گفت: این زنگ خطر بزرگی است که عواقب آن به شکل امروزی در جامعه نمایان است.

ایشان به اجرای منظم و با مدیریت بالای کنسرتها در گیلان اشاره و افزود:درشهری مسئولان اجرایی با مقاومت ،تمام قوا و با هزینه بیت المال هزینه این برنامه را اجرایی می کنند.

وی افزود:امروز برای اجرای کنسرت مدیران ارشاد سینه چاک می کنند  در حالی که برای جوان و ایجاد اشتغال و بیکاری هیچ تلاش و حرکتی انجام نمی شود.

دادستان فومن با بیان اینکه امروز ۲۴ دستگاه وظیفه دارند تا در حوزه عفاف و حجاب نظارت و تبلیغ و ارشاد کنند گفت: وزارت ارشاد اسلامی باید لغب اسلامی از روش برداشته شود.

امروز مجموعه فرهنگی و هیتی باید خود جوش تربیت و جلسات و فرهنگی دینی را ترویج کنند گفت:  در حوزه امر به معروف نباید ترس داشت باید وظیفه را انجام داد.

ایرا عقیده با اشاره به اینکه با هر گونه ناهنجاری در حوزه عفاف و حجاب در این شهرستان به جد برخورد می کنم گفت: نیروی انتظامی و دیگر ارگانها اول با تذکر ورود  و بعد قانونی وارد شوند .
دادستان فومن تاکید کرد؛ عروس مختلط جلوگیری و نیروی انتظامی ورود و طبق ماده ۶۳۹ اعمال ،خواهم کرد افزود:برخی از این فضاها و تالارها ترویج فساد  را پیش رو دارند.

و ی افزود:صاحب تالار به ۱۰ سال حبس  و با فضای فساد سازماندهی شده برخورد ، خواهم کرد وسپاه و نیروی انتظامی برای کنترل ناهنجاری برنامه داردند و ما برخورد و سر سوزنی مباشات نخواهم کرد.