صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی فومن از کشف ۲۵ هزاربرگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان فومن اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند بررسی […]

صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی فومن از کشف ۲۵ هزاربرگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان فومن اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مشخص شد فرد مورد نظر در یک واحد صنفی اقدام به پخش برگه‌های توتو می‌کند.
وی با بیان اینکه مکان مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفت بیان داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ جعفرزاده اظهار داشت: در بازرسی از این مکان ۲۵ هزار برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با اعلام اینکه دراین راستا متهم ۳۰ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.