به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم همکاری عموم دستگاه‌ها و نهاد‌ها با نیروی انتظامی در راستای اجرای قوانین در جامعه گفت: کم‌کاری و عدم همکاری با نیروی انتظامی از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست. سردار محمد عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در رشت با تاکید بر لزوم تلاش […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم همکاری عموم دستگاه‌ها و نهاد‌ها با نیروی انتظامی در راستای اجرای قوانین در جامعه گفت: کم‌کاری و عدم همکاری با نیروی انتظامی از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست.
سردار محمد عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در رشت با تاکید بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها در راستای اجرای قوانین در کشور اظهار داشت: رعایت قوانین سبب ارتقاء امنیت جامعه و مردم می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از مواضع سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در راستای تاکید بر لزوم اجرایی قوانین در جامعه تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی سبب می‌شود تا قوانین به قوت بیشتری در جامعه اجرا شود.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه عموم اقشار جامعه موظف به رعایت قانون هستند گفت: قوانین حجاب و عفاف از جمله قوانینی است که رعایت آن در جامعه الزامی است و هیچ فردی نمی‌تواند آن را نقض کند.

وی با اشاره به عملیات روانی رسانه‌های معاند علیه نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا بهره‌گیری از شیوه‌های تعاملی از بروز هرگونه تنش در جامعه جلوگیری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها موظف هستند تا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب با نیروی انتظامی همکاری کنند افزود: حمایت از اقتدار نیروی انتظامی و ماموران پلیس سبب می‌شود تا امنیت و آرامش بیشتری در جامعه ایجاد شود.

سردار عبدالله‌پور با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگا‌ه‌ها با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این کم‌کاری و عدم همکاری از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست.