به گزارش صفیر گیلان؛رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یادواره شهدای انتظامی شهرستان املش و شهید امنیت، شهید ” حسن عشوری ” گفت: اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی از شهدا است. سردار ” بهمن کارگر ” در یادواره شهدای انتظامی شهرستان املش و شهید امنیت، شهید ” حسن عشوری ” که […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یادواره شهدای انتظامی شهرستان املش و شهید امنیت، شهید ” حسن عشوری ” گفت: اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی از شهدا است.
سردار ” بهمن کارگر ” در یادواره شهدای انتظامی شهرستان املش و شهید امنیت، شهید ” حسن عشوری ” که با حضور خیل کثیر مردم شهید پرور گیلان و جمعی از فرماندهان و مسؤولان استانی در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد بیان داشت: استان گیلان از استان‌های پیشقدم در بین شیعیان قرار گرفته و این خطه اولین جایگاه و پناهگاه شیعیان بوده است و تقدیم ۸ هزار شهید در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی از نشانه‌های بارز دینداری در گیلان است.
وی مردم گیلان را افتخار ایران دانست و افزود: این مردم در همه عرصه‌ها از جمله در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) پیش قدم بوده‌اند و همواره آمادگی لازم برای دفاع از وطن در برابر دشمنان را دارند.
سردار کارگر به نقش شهدا و خانواده آن‌ها در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهروری از رهنودهای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی از شهدا است.
کارگر تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران تکیه بر حرکت جهادی در راه خدا دارد و با این حرکت جهادی است که ایران توانسته پیشرفته‌ترین پهباد جهان را در خلیج فارس با موشک‌های تولید خود ساقط کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به سیر تدریجی ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: این عملکرد مثبت نتیجه جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های شهدا و کارکنان نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها بوده است.
سردار کارگر با بیان اینکه امروز معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران با ایجاد هجمه‌ علیه نیروی انتظامی قصد تضعیف این نیرو را دارند، گفت: کسانی که به نیروی انتظامی حمله می‌کنند بازگو کننده حرف صهیونیسم و شبکه‌های معاند خارجی هستند که می‌خواهند نیروی انتظامی به وظیفه‌اش عمل نکند.
کارگر ادامه داد: بعضی افراد سیاست‌مدار غرب زده در برابر اینکه نیروی انتظامی با فساد و بی‌بند و باری در جامعه مقابله می‌کند، موضع می‌گیرند در حالی که یکی از علل بالا رفتن آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج وضعیت بد عفت عمومی و حجاب در جامعه است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر حمایت از نیروی انتظامی در اجرای وظایفش که مطالبه به حق جامعه اسلامی است افزود: عده‌ای ناخواسته دارند راه دشمن را ادامه می‌دهند و نیروی انتظامی باید به همین شیوه با قدرت بیشتر و با همکاری مردم به وظایف خود عمل کند.
گفتنی است این یادواره با تلاوت آیات قرآن کریم و مداحی مداح اهل بیت(ع) ” ابوذر بیوکافی ” ، اجرای سرودهای انقلابی توسط نوجوانان، قرائت دل‌نوشته‌های دختران شهید سروان ” حسن پاینده ” و تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی املش همراه بود.

image_2019_7_25-5_57_1_90_hKZ