به گزارش صفیر گیلان، در سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور که به میزبانی گیلان در اردوگاه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد، در مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر کشور که با حضور ۲۶ تیم و ۱۳۰ شطرنج باز در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد، تیم استان گیلان قهرمان این […]

به گزارش صفیر گیلان، در سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور که به میزبانی گیلان در اردوگاه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد، در مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر کشور که با حضور ۲۶ تیم و ۱۳۰ شطرنج باز در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد، تیم استان گیلان قهرمان این رقابت ها شد و تیم های اصفهان و همدان رتبه های دوم وسوم را از آن خود کردند. در بخش انفرادی امیر رضا پورآقا بالا از آذربایجان شرقی به عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات شناخته شد.

در رقابت های تنیس روی میز که با حضور ۲۶ تیم برگزار شد، در بخش تیمی استانهای قم، مرکزی و آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی مبین علیپور از آذربایجان غربی مدال طلا، سید محمد امین صمدی از تهران مدال نقره و ارشیا عنایت زاده از خوزستان و محمد جواد سهرابی از مرکزی نشان های برنز را از آن خود کردند. در قسمت دوبل تنیس روی میز هم پارسا نوروزی ( مازندران ) و سید علی سجادیان از قم مقام اول، ارشیا عنایت زاده و پوریا حیدرپور از خوزستان مقام دوم و سید محمد امین صمدی و پرهام اشرفی از تهران نشان برنز را به به دست آوردند. 

در رشته بدمینتون تیم های خراسان رضوی، فارس و زنجان و یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم ( مشترک ) تیمی را کسب کردند. در قسمت انفرادی محمد زرچی از خراسان رضوی، علی حیاتی از کرمانشاه و نیما خدایاری از زنجان و امیر رجب لو از گلستان( مشترک) به ترتیب مقام های  اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش دوبل بدمینتون محمد رضا مینا و رضا شعیب پیشه از فارس رتبه اول، عرفان قربانی و اشکان رمضانپور از مازندران رتبه دوم و علی مهدی نیا، احمد رضا شعبانی از مازندران و عرفان محیطی و یاسین طلایی از یزد مقام های سوم مشترک را از آن خود کردند.

همچنین تیم های: آذربایجان شرقی در رشته بدمینتون، بوشهر در رشته تنیس روی میز و استان البرز در رشته شطرنج جام اخلاق این مسابقات را بالای سر بردند.