به گزارش صفیر گیلان؛ رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر کشور از امروز (پنجشنبه) به میزبانی آموزش و پرورش استان گیلان در اردوگاه کشوری شهید چمران آغاز شد. معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان روز پنجشنبه در این باره به گفت: سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته […]

به گزارش صفیر گیلان؛ رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر کشور از امروز (پنجشنبه) به میزبانی آموزش و پرورش استان گیلان در اردوگاه کشوری شهید چمران آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان روز پنجشنبه در این باره به گفت: سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج آغاز شده است.

امیر سراجی اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز، دانش آموزان دختر ۲۸ استان کشور از هر استان چهار ورزشکار به همراه دو مربی و سرپرست، در رشته بدمینتون دانش آموزان دختر ۲۴ استان از هر استان پنج ورزشکار به همراه مربی و در رشته شطرنج دانش آموزان ۲۴ استان از هر استان پنج دانش آموز به همراه مربی در این رقابت ها شرکت دارند.

وی یاداور شد: سی و ششمین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر از اول تا ششم مرداد ماه به میزبانی آموزش و پرورش استان گیلان در اردوگاه کشوری شهید چمران رامسر در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون برگزار شد.

سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.