به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام سعید مهدوی  با اشاره به وجود مشکلات در کشور، اظهار کرد: قطعا ملت حماسه ساز ایران بین سوء‌مدیریت برخی از مسئولان و حسن مدیریت مقام معظم رهبری تفکیک قائل خواهند شد. وی افزود: در طول چهل سال گذشته مردم ایران تابع یک رهبری اصیل الهی بوده و به صداقت، تدبیر و […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام سعید مهدوی  با اشاره به وجود مشکلات در کشور، اظهار کرد: قطعا ملت حماسه ساز ایران بین سوء‌مدیریت برخی از مسئولان و حسن مدیریت مقام معظم رهبری تفکیک قائل خواهند شد.

وی افزود: در طول چهل سال گذشته مردم ایران تابع یک رهبری اصیل الهی بوده و به صداقت، تدبیر و حکمت ایشان ایمان دارند لذا براساس فرامین رهبر انقلاب امید داریم که چهل سال دوم انقلاب را به خوبی چهل سال نخست طی شود.

حجت‌الاسلام مهدوی یکی از تجلی‌گاه‌های حضور حماسی مردم در طول چهل سال گذشته و صحنه ظهور و بروز امید مردم برای گام دوم را مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی دانست، گفت: این مراسم با تولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان بلندگو مردمی هر ساله در مناسبت‌های ملی و انقلابی مختلف در فضای رسانه‌ای مشارکت و حضور حماسی مردم را انعکاس می‌دهد، تصریح کرد: یکی از مهمترین نقش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واکسینه‌ کردن ملت ایران در مقابل تهاجمات تبلیغی و جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در واقع می توان گفت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرگاه مردم در مناسبت‌های ملی همچون ۲۲ بهمن و روز قدس در کنار هم قرار می‌گیرند، از نقشه‌های شوم دشمن که به منظور یأس‌آفرینی در بدنه ملت بنا شده، پیشگیری می‌کنند.

تکریم مردم در مناسبت‌های انقلاب یکی از مولفه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

وی در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر برگزاری مراسم‌ ملی و انقلابی، تولیت مراسمی است که با هدف اظهار تنفر مردم از قدرت‌های استکباری و استثماری بعد از نمازهای جمعه برگزار می‌شود، افزود: این شورا بلندگوی مطالبات مردم برای مسئولان است لذا قطعنامه‌هایی که در پایان هر مناسبت قرائت می‌شود در کنار اعلام انزجار و برائت ملت نسبت به نظام سلطه، عمدتا مطالبات مردم را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام مهدوی تکریم مردم در مناسبت‌های انقلاب را یکی از مولفه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در برخی از مناسبت‌ها گروه‌ها و احزاب فراخوانی برای تجمعات مردمی اعلام می‌کنند، اما این فراخوان‌ها هرگز به گستردگی فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبوده است، زیرا عموم مردم نسبت به رعایت اصل احترام و توجه به خواسته‌های خود در عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعتماد دارند.

وی با بیان اینکه در این راستا مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرگز وابسته به دولت و یا جناح خاص نبوده و حمایت از مردم را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: به همین دلیل است که این شورا همیشه مورد آماج هجمه‌های دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنان قرار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در گیلان به واسطه تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، نظام بخشی، انسجام و شکوه در بزرگداشت شعائر اسلامی و انقلابی مشهود و رو به رشد بوده و حماسه‌های بی‌نظیری آفریده شده است.